אתמול (חמישי) בשעות הצהריים, הלך לעולמו אפי אפרתי (54), תושב קרית מוצקין, נשוי לרויטל ואב לשניים, לאחר שלקה בדום לב.
4 צפייה בגלריה
אפי אפרתי ז"ל
אפי אפרתי ז"ל
אפי אפרתי ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)
אפרתי, שעסק בתחומי ספורט רבים, שימש כמנהל האחזקה של בית הספר 'בית בירם בחיפה'. הנהלת בית הספר הריאלי פרסמה הודעה: "המומים וכואבים להודיעכם על פטירתו בטרם עת מדום לב של חברנו האהוב אפי אפרתי, מנהל האחזקה של בית בירם. ליבו הענק של אפי נדם ולב כולנו נשבר. עצב כבד מאוד ירד על בית הספר הערב. אנו משתתפים בצערה הגדול של המשפחה יהיו זכרו של אפי ברוך".
חברתו צילה ברוך סיפרה למיינט קריות: "הוא רץ בבוקר בים, שתה קפה, יצא לעבודה, חזר לקריות והלך לסדר משהו בדירה של חבר שלו בקרית ביאליק. בהמשך התכתב עם אשתו ואמר לה שהוא לא מרגיש טוב. באיזה שהוא שלב הוא הפסיק לענות לה, אז היא נסעה לשם ומצאה אותו כשהוא לא נושם".

קראו גם:

4 צפייה בגלריה
אפי אפרתי ז"ל
אפי אפרתי ז"ל
"תמיד במצב רוח שמאיר לך את היום". אפרתי ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)

הראל פלג, דובר עיריית קרית מוצקין לשעבר וכיום מנהל הדיגיטל בעירייה, סיפר: "אפי היה פיטר פן אהוב, צעיר נצחי כזה, עם הלב הכי גדול בעולם. החלפתי אותו כרכז בסיירת ההורים. היה לי כאח. היה דמות שכולם רוצים להיות חברים שלו תמיד במצב רוח שמאיר לך את היום".

4 צפייה בגלריה
אפי אפרתי ז"ל
אפי אפרתי ז"ל
"אהוב כל כולם". אפרתי ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)

ראש העיר, חיים צורי, כתב : "היה פעיל חברתי אשר תרום רבות לקהילה ושימש בעבר כרכז סיירת הורים במוצקין. אני משתתף בצערם של רעייתו וילדיהם, משפחה וקרובים ושולח את תנחומי הכנים".
רבים מחבריו הספידו את אפרתי, ישראל מלניק כתב: "חבר יקר, הזוי מה שקורה כאן בזמן האחרון, אני מאבד חברים מדום לב. כל כך עצוב. אפי אפרתי איש קסום, חבר טוב, אהוב על כולם, מהטובים שבטובים ששירתו אי פעם בבח"א 21 נפטר היום מדום לב. תמיד שנתקלת בו, פגשת בחיוך גדול, בשפת גוף שמשדרת אהבה לכולם, אהבה לעולם. הלב בוכה". מהגולשים ביקש: "תעלו תמונה של אפי, איתכם, בלעדכם, וניזכר באיש הנהדר הזה".

4 צפייה בגלריה
אפי אפרתי ז"ל
אפי אפרתי ז"ל
אפי אפרתי ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)

חברו יעקב איזנברג כתב: "השמים נפלו היום בצהרים ככה סתם, מישהו שם למעלה החליט שמספיק ואסף אותך אליו בחזרה. אפי יקר שלי אני תמיד חשבתי לעצמי שמתישהו בגלגול קודם כנראה עשיתי משהו ממש טוב, כל כך טוב, שאלוהים שלח לי אותך, מלאך יקר, נפש תאומה, ממש השגחה אישית ופרטית ששמר עלי חיים שלמים, יעץ תמך ועודד והיה לצידי בימים קשים וברגעים של אושר, ועטף אותי במגן קסום מהעולם".
הלווייתו של אפי תתקיים היום (שישי) בשעה 13:30 בבית העלמין תל רגב בנחלת יצחק. יהי זכרו ברוך.
פורסם לראשונה: 11:39, 30.06.23