גבר כבן 30 נמצא היום (שלישי) ירוי ברחוב אברבנאל בקרית חיים, וגבר נוסף בן 35 נפצע באורח קל. צוות מד"א שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותו של בן ה-30 במקום, ופינה את הפצוע לבית החולים רמב"ם בעיר.
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בקרית חיים
זירת הרצח בקרית חיים
זירת הירי בקרית חיים
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
מחקירה ראשונית של אירוע הירי בקרית חיים, עולה כי שני אחים שהגיעו לדירה שבבעלותם מצאו בה פורץ - שדקר אחד מהם ופצע אותו באורח קל עד בינוני. אחיו של הפצוע, שמחזיק נשק ברשיון, ירה למוות בפורץ. גורם משטרתי מסר כי "על פניו, מדובר בהגנה עצמית, ונשלל חשד לרצח".
מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 11:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על 2 גברים שנפצעו באירוע אלימות ברחוב אברבנאל בחיפה.
חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 30 ללא סימני חיים וקובעים את מותו ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים רמב"ם, גבר בן 35 במצב קל, עם פציעה חודרת.

2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בקרית חיים
זירת הרצח בקרית חיים
זירת הירי בקרית חיים
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

קראו עוד:

חובש רפואת חירום שבח יהודה רוטנשטרייך סיפר: "הגענו למקום וראינו את 2 הפצועים עם פציעות חודרות בגופם כשאחד מהם מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום.
"הפצוע השני התהלך כשהוא בהכרה. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".
מדוברות המשטרה נמסר: "במוקד המשטרה התקבל ארוע על ירי לעבר אדם בקריית חיים שכתוצאה ממנו נקבע מותו של הפצוע על ידי גורמי רפואה. האירוע נושא אופי פלילי". בהמשך עידכנה המשטרה כי לא מדובר בחשד לרצח.
פורסם לראשונה: 12:46, 09.07.24