בית משפט השלום בקריות האריך בתחילת השבוע ביום את אחד מעצרו של תושב קרית חיים, בן 24, בחשד כי כלבו נשך ילד שכן והוא נזקק לטיפול רפואי בבית החולים. במהלך הדיון להארכת מעצרו של החשוד, הוצג בבית המשפט סרטון שמתעד את פינויו של הילד לבית חולים, באמבולנס של מד"א, כשעל גופו חתכים ופציעות מדממות.
2 צפייה בגלריה
כלב
כלב
כלב
( צילום אילוסטרציה: ShutterStock)
בדיון להארכת מעצר החשוד טען סניגורו עו"ד לירן אוחיון מהסניגוריה הציבורית, כי הכלבים של החשוד היו במתחם הבית שלו וביקש שהמשטרה תציג ראייה שמוכיחה את ההפך מכך. "אין עילת מעצר", טען עורך הדין והוסיף כי החשוד לא יכול לשבש חקירה, שנוגעת לרשלנות בלבד.
עוד ציין הסניגור, כי גירסת החשוד היא שהוא ישן בעת המקרה והכלבים היו קשורים בחצר הבית. לדבריו, אם הילד ננשך, הוא ננשך בידי כלב אחר.

2 צפייה בגלריה
בית משפט השלום בקריות
בית משפט השלום בקריות
בית משפט השלום בקריות
(צילום: גיל נחושתן)

נציג המשטרה ציין בדיון כי בכוונת המשרה לחקור מספר עדים וגם לגבות עדות מהילד שננשך. עוד ציין כי בימים אלו מרצה החשוד עבודות שירות, דבר שמצביע לכאורה על מסוכנות. "לחשוד רשימה ארוכה של הרשעות בגין עבירות אלימות", ציין נציג המשטרה.

קראו עוד:

עו"ד אוחיון בתגובה: "אני חושב שהעבר הפלילי פחות רלוונטי הואיל ומדובר בעבירת רשלנות ומדובר על פניו על פי טענת חברי בכלבים רועים בלגיים, שגם לפי הפקודה שמגדירה איזה כלבים אמורים להיות עם מחסום, הם לא נכללים שם ולא בכדי".
השופט מוטי כהן קבע בהחלטתו כי קיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירות המיוחסות לו, וזאת לאור הראיות שצורפו לתיק וכן כי קיימת עילת מעצר. לאור זאת, קבע השופט כי החשוד יישאר עוד 24 שעות במעצר.