תושב קרית ביאליק הגיש לבית משפט השלום בקריות תביעה נגד חברת תיירות מתל אביב, בגין סירוב להחזיר כסף על טיסה שנדחתה בשבוע ימים.
2 צפייה בגלריה
מטוס של חברת ארקיע
מטוס של חברת ארקיע
מטוס של חברת ארקיע
(צילום: יאיר שגיא)
מכתב התביעה עולה, כי בתאריך 29 בדצמבר 2023 הזמין התובע טיסות הלוך ושוב לכרתים, באמצעות חברת ארקיע, לתאריך 1 ביולי השנה. לאחר שהטיסות אושרו, הוא הזמין בית מלון לאותם תאריכים.
בתאריך 13 בפברואר השנה קיבל התובע הודעת SMS מארקיע, על פיה הטיסה נדחית בשבוע ימים, קרי תצא לדרך בתאריך 6 ביולי השנה. לטענת התובע, השינוי שיבש את כל התוכניות שלו ועקב כך פנה למחרת היום, באמצעות מייל, לחברת התיירות כדי לבטל את העסקה ולקבל את כספו בחזרה.

2 צפייה בגלריה
כרטיסי טיסה
כרטיסי טיסה
התובע דורש לקבל את כספו בחזרה
(צילום: shutterstock)

"מאז ועד עצם הגשת התביעה נשלחו 4 מיילים שלא נענו כלל באף תגובה והכסף כמובן שלא הוחזר עדיין. מה שכן, הם טרחו לשלוח לי זיכוי של 8 דולר על משהו בהזמנה. לפיכך הנני דורש לקבל את כספי בחזרה מיד ללא קיזוז של דמי טיפול כלשהן ועם פיצוי של 500 שקל על עוגמת הנפש", כתב התובע.

קראו עוד:

בתביעה נדרשת חברת התיירות להשיב לתובע את הסכום ששילם עבוד הכרטיסים, 3,716 שקל בתוספת 500 שקלים פיצוי בגין עוגמת נפש ובסך הכל 4,200 שקל.
טרם הוגש כתב הגנה בתיק.