תושב קרית ביאליק הגיש לבית משפט השלום בקריות תביעה נגד חברת תיירות מתל אביב, בגין סירוב להחזיר כסף על טיסה שנדחתה בשבוע ימים.
מכתב התביעה עולה, כי בתאריך 29 בדצמבר 2023 הזמין התובע טיסות הלוך ושוב לכרתים, באמצעות חברת ארקיע, לתאריך 1 ביולי השנה. לאחר שהטיסות אושרו, הוא הזמין בית מלון לאותם תאריכים.
בתאריך 13 בפברואר השנה קיבל התובע הודעת SMS מארקיע, על פיה הטיסה נדחית בשבוע ימים, קרי תצא לדרך בתאריך 6 ביולי השנה. לטענת התובע, השינוי שיבש את כל התוכניות שלו ועקב כך פנה למחרת היום, באמצעות מייל, לחברת התיירות כדי לבטל את העסקה ולקבל את כספו בחזרה.
"מאז ועד עצם הגשת התביעה נשלחו 4 מיילים שלא נענו כלל באף תגובה והכסף כמובן שלא הוחזר עדיין. מה שכן, הם טרחו לשלוח לי זיכוי של 8 דולר על משהו בהזמנה. לפיכך הנני דורש לקבל את כספי בחזרה מיד ללא קיזוז של דמי טיפול כלשהן ועם פיצוי של 500 שקל על עוגמת הנפש", כתב התובע.
קראו עוד:
בתביעה נדרשת חברת התיירות להשיב לתובע את הסכום ששילם עבוד הכרטיסים, 3,716 שקל בתוספת 500 שקלים פיצוי בגין עוגמת נפש ובסך הכל 4,200 שקל.
טרם הוגש כתב הגנה בתיק.