גבר, בשנות ה-50 לחייו, נמצא אמש (שני) ללא רוח חיים בביתו שקרית ביאליק. בעקבות דיווח של אמו שוטרים הגיעו לדירתו ברחוב לוחמי הגטאות - שם מצאו את גופתו במצב של ריקבון מתקדם.
2 צפייה בגלריה
פינוי גופת גבר
פינוי גופת גבר
פינוי גופת גבר
(צילום ארכיון: אהרן ברוך לייבוביץ)
האם, תושבת הקריות, שהגיעה לדירתו של בנה ברחוב לוחמי הגטאות בקרית ביאליק, לאחר שלא הצליחה ליצור עימו קשר, דיווחה אמש (שני) למשטרה כי בנה מוטל ללא רוח חיים בביתו. שוטרים שהגיעו למקום הזעיקו את כוחות זק"א.
דובר זק"א, מוטי בוקצ'ין, סיפר למיינט קריות: "האדם היה במצב קשה. ונפטר לפחות כשבועיים לפני כן".
מהמשטרה נמסר: "מדובר באדם שהיה חולה בסוכרת חמורה והיה קטוע גפיים. אין חשד לפלילים".
יצוין, כי אמש (שני) אירע מקרה מזעזע נוסף בחיפה, כאשר גופת אישה נמצאה מוטלת בדירה בעיר, ככל הנראה כחודשיים לאחר שנפטרה, במצב של איבוד צלם אנוש.

2 צפייה בגלריה
פינוי גופה בחיפה
פינוי גופה בחיפה
נחשפים למראות קשים. זק"א בפעילות
(צילום ארכיון: זק"א)

בוקצ'ין: "ברחוב הלל 57 קשישה כבת 80 נמצאה במצב קשה מאד אחרי שנפטרה לפני כחודשיים. לצערנו אף אחד מהדיירים לא חיפש אותה ולא בדק מה שלומה. הוקפצנו למקום על ידי המשטרה. מראות קשים. שכבה ליד מיטתה אחרי שכנראה מעדה ונפלה.
"אף אחד לא חיפש אותה והתוצאה הקשה מכל. אין קשה מזה. החבר'ה שלנו עבדו קשה מאוד והבנו שיש לדירה חוב. אפילו בעלי החוב לא חיפשו אותה".

קראו גם:

גופתה של האישה הערירית שנמצאה אמש (ב') ברחוב הלל בשכונת הדר בחיפה, הועברה למכון לרפואה משפטית אבו כביר במטרה לקבוע את זהותה ולבחון האם קיים חשד לפלילים.
באבו כביר שללו בשלב זה כל חשד לפלילים אך טרם נקבע מה גרם למותה של אישה בת 50, שסיימה את חייה בצורה טרגית ואומללה.
בוקצ'ין הוסיף: "אנו מבקשים בכל לשון של בקשה מאנשים, לשים לב לשכנים שהם אנשים עריריים, לדפוק בדלת פעם ביום ולראות שהאנשים בסדר, מעשה פשוט יכול להציל חיים".