צעיר בן 24, תושב נהריה, נעצר בסוף שבוע שעבר ל-24 שעות, לאחר שאיים על נהג אחר, בצומת שמרת, בתגובה לכך שהמתלונן, חייל בשירות סדיר, איחר לצאת לדרך כאשר הרמזור הפך לירוק. על פי התלונה, החשוד אף הניף סכין לעבר הנהג השני.
1 צפייה בגלריה
אלימות בכביש
אלימות בכביש
אלימות בכביש
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
האירוע אירעה ברמזור בצומת בסוף השבוע, בשעות הערב המאוחרות. בעקבות האירוע, שרק פסע הפריד בינו ובין אירוע אלימות של ממש, הגיש החייל תלונה נגד הנהג השני בטענה שקילל אותו, איים עליו והניף לעברו סכין. בחיפוש ברכבו של החשוד אכן נמצאו מספריים, שניתן לזהותם בשעות לילה כסכין.
נציג המשטרה טען בדיון כי לחשוד אין עבר פלילי, אבל הוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט ברחובות בגין תקיפת מבוגר. "הוא מודע לכך שיש הליך משפטי, וכנראה זה עדיין לא מרתיע אותו", טען.
סניגורו, עו"ד עידן רז, טען בדיון כי מדובר במקרה בסף הנמוך ביותר, כיוון ששני הנהגים לא יצאו מהרכב. לדבריו, לא נשקפת מסוכנות מצד החשוד, וגם אין חשש כי ישבש חקירה ולכן ביקש לשחררו בערבות.

קראו גם:

השופט יוסי טורס, סגן נשיאת בית משפט השלום בקריות, לא הקל ראש במעשהו של החשוד: "העיקר הוא שהאירוע מלמד על המסוכנות הממשית הטמונה בחשוד. על רקע של מה בכך, איחור של נהג לנסוע ברמזור, נקט החשוד התנהגות כוחנית, מאיימת ומפחידה ובהתאם לגרסתו של המתלונן, כפסע הפריד בין יציאה מהרכב ותחילתו של אירוע שאת סופו אין לדעת, לבין אירוע של איום 'בלבד'", ציין השופט והאריך את מעצר החשוד ב-24 שעות. לאחר מכן שוחרר הנהג החשוד בתנאים מגבילים.