של מי הכסף? תושב עכו נעצר כשברשותו 56 אלף שקל במזומן, מוצרי איפור וכרטיסי אשראי, אותם על פי החשד גנב מרכבה של צעירה (21) מקרית ביאליק. אלא שהשוטרים בתחנת זבולון סירבו להחזיר למתלוננת, מאפרת במקצועה, את הכסף מאחר שהחשוד טען כי הכסף שנתפס שייך לו, וכי מדובר בכסף שהוא לווה בשוק האפור. בית משפט השלום הכריע בסוגיה.
2 צפייה בגלריה
פריצה לרכב
פריצה לרכב
החשוד, עבריין מוכר, טען שהכסף הגנוב שייך לו
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
בחודש ספטמבר עצרה המשטרה בעכו את החשוד, עבריין מוכר, כאשר ברשותו 56 אלף שקל במזומן, מוצרי איפור וכרטיסי אשראי של המתלוננת. המשטרה הודיעה למתלוננת על מציאת הפרטים והיא הגיעה לתחנת זבולון ומסרה עדות על תכולת התיק שנגנב מרכבה, הכולל כסף מזומן, מוצרי איפור בשווי של כ-20 אלף שקל וכרטיסי אשראי של חברתה.
מנגד טען החשוד, כי הכסף המזומן שייך לו וכי לווה אותו בשוק האפור. לאור זאת בתחנת זבולון סירבו להחזיר למאפרת את הכסף ופנו לבית המשפט השלום בקריות שיכריע בסוגיה למי שייך הכסף. בתגובה לבית המשפט טענו סנגוריה של המאפרת, עו"ד אבי אמר ועו"ד הילה גולן, כי היא הוכיחה בעלות על הרכוש.

2 צפייה בגלריה
כסף - תמונה מותאמת פייסבוק
כסף - תמונה מותאמת פייסבוק
השופט הורה למשטרה להשיב את הכסף לידי המאפרת
(צילום המחשה: shutterstock)

לטענת השניים, היא מסרה עדות במשטרה על תכולת התיק עוד בטרם נמסרו לה מה הפריטים שנמצאו. "ביחס לתכולת התיק מסרה המשיבה הסבר מניח את דעת במסגרתו ציינה שהכסף המזומן שנגנב לה, הוא כסף שאותו חסכה כל חייה ואף ציינה שהסיבה שהותירה אותו ברכבה, היא נוכח העובדה שבבית הוריה, שם התגוררה באותה עת, החלה לעבוד מנקה חדשה, שאותה לא הכירה ולכן העדיפה להוציא את התיק מהבית", כתבו. מנגד, החשוד לא מסר כל תגובה לבית המשפט.

קראו גם:

השופט שלמה מיכאל ארדמן הורה למשטרה להשיב את הכסף לידי המאפרת. "בהינתן נסיבות תפיסת הרכוש המלמדות לכאורה על העדר בעלותו של המשיב מס' 2 ברכוש, ובמיוחד נוכח בחירתו שלא להגיב לבקשה, על אף שניתנה לו זכות לעשות כן, אינני רואה צורך לקבוע דיון בבקשה. אשר על כן, המבקשת תעביר הכספים נשוא הבקשה לידי המשיבה מס' 1", כתב.