תושבת הקריות שעבדה בבית הקפה 'קפה ג'ו' נפצעה מסכין בעת שטיפת כלים, ואצבעותיה נחתכו. בעקבות זאת היא נזקקה לשני ניתוחים, ונותרה עם מוגבלות בתנועה. בהסכם פשרה שנחתם בשבוע שעבר נקבע כי היא תקבל פיצוי בסך 215 אלף שקל.
1 צפייה בגלריה
שטיפת כלים
שטיפת כלים
שטיפת כלים
(צילום: Shutterstock)
בשנת 2018 החלה התובעת לעבוד בסניף של בית הקפה. כמה ימים לאחר מכן התבקשה לבצע עבודות הכנה וניקיון של הסניף לקראת פתיחתו. במסגרת העבודות שטפה כלים, בהם סכין טוסטים בצורת חצי ירח, כאשר לפתע נחתכה כרית הניקוי בה אחזה, הסכין פגעה בידה והיא נחתכה באצבעות ידה השמאלית.
קראו עוד >>
העובדת הופנתה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, שם נתפרו אצבעותיה ונחבשה ידה. זמן מה לאחר מכן היא עברה ניתוח לתיקון גיד, אולם גם לאחריו המשיכה לסבול מכאבים, נפיחות, מגבלת תנועה של האצבעות והעדר תחושה. היא נאלצה לעבור ניתוח נוסף בידה ואף קיבלה אחוזי נכות מהביטוח הלאומי.
לטענת בא כוחה, עו"ד יעקב פלדשטיין, היא עדיין לא מסוגלת לעבוד וסובלת ממגבלות. עוד טען כי התאונה הרתה עקב רשלנות של המעסיק, שלא דאג להסביר לעובדת החדשה את הסכנות הנשקפות מהסכין התעשייתית. "איכות חייה נפגמה מאוד, היא נאלצת להיעזר בבני משפחתה במטלות יומיומיות פשוטות".
במסגרת הסכם הפשרה נקבע כי העובדת תקבל פיצוי, 65 אלף שקל שישולמו על ידי הביטוח הלאומי ועוד 150 אלף שקל מחברת הביטוח של בית הקפה.
פורסם לראשונה: 07:55, 07.11.21