שלוחת התביעות זבולון הגישה היום (שני) כתב אישום נגד תושב נהריה בן 40, בגין איומים נגד גרושתו והסגת גבול.
1 צפייה בגלריה
איומים על בת הזוג
איומים על בת הזוג
איומים על בת הזוג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
מכתב האישום עולה כי השניים, גרושים מזה כשנה. האישה מתגוררת עם הילדים בבית פרטי בעוד הנאשם חזר לגור אצל אימו. למרות הזמן הרב יחסית מאז שנפרדו, הנאשם, לפי כתב האישום, כועס ומקנא באשתו לשעבר, לאור חשד כי היא בקשר עם גבר אחר וזה הרקע למעשים המיוחסים לו.
בתאריך 13 במרץ השנה הודיעה המתלוננת לנאשם בהודעת ווטסאפ שלא יתקרב אליה יותר ואין ביניהם יותר כל קשר. בתגובה התקשר הנאשם למתלוננת, קילל אותה ואיים עליה באומרו 'תראי מה אני אעשה לך, חכי בבית אם יש לך אומץ". הוא גם אמר לה להזמין משטרה כי בכל מקרה הוא לא חושש מהשוטרים. בעקבות האיום אכן התקשרה המתלוננת למוקד 100.
עשר דקות לאחר השיחה, הגיע הנאשם לבית המתלוננת, משלא הצליח להיכנס לבית דרך הדלת, נכנס דרך החלון במטבח. הוא החל לצרוח על גרושתו, עשה לעברה תנועות יד מאיימות ואמר לה כי ישרוף אותה ויוריד אותה אם יהיה לה בן זוג אחר. כן איים כי אם ייעצר בידי המשטרה, הוא ישרוף אותה. המתלוננת התקשרה למוקד 100 והנאשם ברח מהדירה.

קראו עוד:

השוטרים חיפשו אחריו אבל לא הצליחו לאתרו. בהמשך הוא שלח למתלוננת שורה ארוכה של הודעות ווטסאפ מאיימות, בהן כינה אותה בשמות גנאי ואיים שוב בפגיעה בה. בין השאר כתב: "היום שלך יגיע ושל הבחור ההומו שלך מיץ של זבל. בינתיים תעשי מתן בסתר כי זה רק מה שאת יכולה לעשות חתיכת אפס".
כתב האישום כולל שני סעיפים, הסגת גבול פלילית ואיומים.