חיזור גורלי: תושב קרית ביאליק, בשנות ה-60 לחייו, הגיש השבוע לבית משפט השלום בקריות בקשה להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת נגד אישה, תושבת הקריות, עמה ניהל רומן לפני שנה. לדבריו, למרות שניתק כל קשר איתה, האקסית מטרידה אותו באמצעות שיחות מטלפונים חסויים.
1 צפייה בגלריה
אקסית
אקסית
אקסית
(צילום: Shutterstock)
מהבקשה עולה כי המתלונן, איש נשוי, ניהל את הרומן בעת משבר בזוגיות, לאחר שאשתו עזבה את הבית. בשלב מסוים החליט לסיים את הקשר עם המאהבת, אבל לדבריו האקסית לא משלימה עם הפרידה, מתקשרת אליו ממספרים חסויים ושולחת הודעות וואטסאפ מאיימות.
במקרה אחד, לדבריו, חסמה המשיבה עם רכבה את נתיב נסיעתו, באזור התעשייה בקרית ביאליק, אבל הוא הצליח לחמוק ממנה. לדבריו, הוא ואשתו חזרו לחיות ביחד, אבל השיחות וההודעות המאיימות ממשיכות להגיע אליו. "אין לי שום קשר איתה, לא יזמתי שום קשר איתה, לא פניתי אליה, לא נפגשתי איתה כשנה".

קראו עוד:

המתלונן צירף לבקשה מספר הודעות ווטסאפ שלטענתו נשלחו על ידי המשיבה, ובהן היא פונה לאשתו וכותבת לה: "תגידי לבעלך השקרן שנשבע בילדים כל הזמן, שיפסיק לשלוח לי הודעות מטלפון שהוא מחביא. אגב, הגעתי למשטרה והם יודעים בדיוק של מי הפון. עליך אני מרחמת, בוגד נשאר בוגד, יש לו מישהי חדשה עכשיו מטבעון ואני מזהירה אותך ואותו, אם זה גם משחק שלך בטלפון: כל התמונות והמכתבים שהוא היה שולח לי יעלו לפייסבוק ולאינסטגרם, שכולם ידעו מי זה בעלך.... תתביישי לך, את אישה ממש מסכנה... תלכו למשטרה מחכה להם הפתעה שם..... כל אישה בארץ תדע מי זה בעלך".
המתלונן מבקש שבית המשפט יאסור על המשיבה ליצור עמו כל קשר. הדיון בבקשה ייערך ב-12 ביוני.