תושב קרית אתא, בן 38, חשד שאחד האורחים במסעדה מנסה להתחיל עם אשתו ברחבת הריקודים, ותקף אותו באגרוף. המתלונן נפל על הארץ ואיבד את הכרתו למשך שמונה דקות. לאחר מכן הנאשם תקף שני אורחים נוספים. השבוע גזר עליו בית משפט השלום בקריות שנה מאסר בפועל ותשלום פיצוי למתלוננים.
2 צפייה בגלריה
תיעוד: תקף גבר כי חשד שהוא מתחיל עם אשתו
תיעוד: תקף גבר כי חשד שהוא מתחיל עם אשתו
תקף גבר כי חשד שהוא מתחיל עם אשתו
(צילום: מצלמות האבטחה)
בחודש אפריל 2021 בילה הנאשם עם בת זוגו במסעדת 'פנורמה סטייל' ברחוב חלוצי התעשייה. במהלך הערב, בשעה שבת זוגו רקדה ברחבת הריקודים עלה חשדו של הנאשם כי אחד האורחים יצר קשר פיזי ומילולי עם בת זוגו.
בעקבות זאת הוא ניגש אליו, ונתן לו מכת אגרוף בפניו. המותקף איבד את הכרתו ושכב על הרצפה ללא נוע במשך שמונה דקות שלמות, כאשר הסובבים מנסים להעירו ללא הצלחה. בתוך כך נגרמה לו פציעה בקרקפת ובשפתיו.

2 צפייה בגלריה
מסעדת 'פנורמה סטייל'
מסעדת 'פנורמה סטייל'
הנאשם הביע חרטה על מעשיו. מסעדת 'פנורמה סטייל'
(צילום: אלעד גרשגורן)

במשך זמן זה ניגש אל הנאשם חברו של הנפגע כדי לשאול אותו לפשר מעשיו. אז לקח הנאשם כיסא הטיח אותו בראשו, נתן לו אגרופים בפניו ובעט בו בכל חלקי גופו.
לעזרת המותקף קם אורח נוסף אשר ניגש לעבר הנאשם במטרה לגרום להפסיק את התקיפה. אך הנאשם לקח מעמד עץ המשמש את המלצרים להנחת מגשים והשליך אותו לעברו. המעמד פגע בראשו של האורח, שנפל ארצה ונגרם לו חתך בראש.



הנאשם הודה במסגרת הסדר טיעון והביע חרטה על מעשיו. בגזר הדין כתב השופט יוסי טורס כי נתן משקל לשיקולי ההרתעה יותר מאשר לשיקולי שיקום הנאשם. בתוך כך גזר עליו 12 חודשי מאסר בפועל, שישה חודשי מאסר על תנאי ותשלום פיצוי בגובה 10,000 שקל לכל אחד משלושת המותקפים.
"מעשי בריונות כגון אלו פוגעים לא רק בתחושת הביטחון האישי של הנפגעים הישירים, אלא של הציבור כולו, עד כי מי שאינו איש זרוע שכוחו במותניו, חושש מכל מבט ומילה היוצאת מפיו שמא יתפרשו שלא כראוי אצל האחר, אשר יגיב באלימות", כתב.

קראו גם:

"הוא היכה את המתלוננים בצורה קשה וחמורה וכל זאת על רקע סתמי, עד כי למתבונן בסרטון (ולקורא את כתב האישום) לא נותר אלא לעמוד פעור פה ולשאול –למה?".