חברת סופרבוס, המפעילה את מערך המטרונית בחיפה והקריות, רשמה שיפור ניכר ברמת השירות – כך עולה מדו"ח הבקרה החצי-שנתי של משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית, שהתפרסם בימים אלו. על פי הדו"ח, שבחן את פעילות החברות בין יולי לדצמבר 2024, סופרבוס זכתה לציון כולל של 85 – זינוק של 13.65% מהחציון הקודם, ודירוג שני מבין כלל המפעילים הגדולים בישראל.
אולי יעניין אתכם:
הדוח בדק שורת מדדים הקשורים לאיכות השירות בתחבורה הציבורית, ובהם עמידה בלוחות זמנים, ניקיון ותחזוקה, זמינות מידע, שירות לקוחות וטיפול בפניות הציבור. סופרבוס הציגה שיפור בכל אחד מהתחומים שנבדקו, וזכתה לציונים מרשימים במיוחד בבקרות השירות: ציון 4.5 בשירות הטלפוני (תואם לממוצע הארצי), 4.6 בטיפול באובדן חפצים – מעל הממוצע, והציון המרבי 5 בטיפול בפניות הציבור.
גם סקר שביעות הרצון של הנוסעים הצביע על מגמה חיובית. תושבי חיפה והקריות העניקו לחברה ציונים גבוהים בתחומים כמו תדירות הקווים, ניקיון האוטובוסים, תחזוקה, ואפילו באדיבות ומקצועיות הנהגים – רכיבים מהותיים לחוויית נסיעה נוחה ויעילה.
בנוסף, שירות הקופות והתחנות זכה לציונים הגבוהים ביותר, בזכות נגישות מלאה, זמינות בהתאם לשעות הפעילות, שילוט ברור ומידע מדויק לנוסע. גם האתר הדיגיטלי של החברה, הכולל מידע עדכני על לוחות זמנים, מחירים ונגישות, דורג בציון זהה לממוצע הארצי.
לצד הנתונים, נמסר לאחרונה כי סופרבוס זכתה גם במכרז של משרד התחבורה להפעלת התחבורה הציבורית באשכול דרום גוש דן. במסגרת זו תפעיל החברה צי של כ-430 אוטובוסים חשמליים מתקדמים, שיביאו עימם בשורה של נוחות, חדשנות ותחבורה ירוקה עבור מאות אלפי נוסעים נוספים.