סניף שופרסל דיל בקניון הקריון, הנחשב לאחד מהסופרמרקטים הוותיקים ביותר בקריות, מותג מחדש וכעת פועל תחת השם "יוניברס". הסניף פועל ברציפות במתחם הקניון מאז פתיחתו בשנת 1989, וכיום הוא חלק ממהלך רחב במסגרתו תשעה סניפים של שופרסל דיל כבר צורפו לתת-הרשת החדשה "יוניברס".
אולי יעניין אתכם:
מדובר בפורמט חדש של הרשת שלראשונה מזה 30 שנה לא ייקרא שופרסל, כשכ-40 סניפים מתוך 104 סניפי שופרסל דיל ושופרסל דיל אקסטרה יוסבו לסניפי יוניברס.
מהלך זה אינו חדש לגמרי – מדובר למעשה בחזרתו של מותג ותיק. יוניברס היה בעבר שם של תת-רשת דיסקאונט בבעלות שופרסל, שפעלה בתחילת שנות ה-2000. הרשת ניהלה אז סניפים בשם "יוניברס קלאב", שהתאפיינו במחירים מוזלים. בשלב מסוים בוצעה הסבה של אותם סניפים למותג שופרסל דיל, כולל הסניף שבקיריון. כעת, במסגרת המיתוג מחדש, חוזר השם לשימוש פעיל.
לדברי שופרסל, המותג המחודש התקבל באהדה מצד הצרכנים. מאז פתיחתו של הסניף הראשון תחת השם יוניברס, נרשמה עלייה בכמות המבקרים בסניפים, כמו גם בשביעות רצון הלקוחות.
הרשת, שפעלה בעבר עד שנת 2003, עושה כעת קאמבק, ובשלב זה מפעילה תשעה סניפים – אחד מהם, כאמור, נמצא בקניון הקריון. לפי תוכנית ההתרחבות, במהלך השנה הקרובה צפויה יוניברס להתרחב עם סניפים נוספים. הסניפים שנבחרו להשתלב במהלך הם בעלי מאפיינים ספציפיים – בעיקר גודל משמעותי ומיקום גאוגרפי מרכזי.
יוניברס בקריון: שטח רב יותר למוצרים במבצע
החנויות החדשות משתייכות לקבוצה הגדולה ביותר של סניפי שופרסל מבחינת שטח, ונפרשות על פני 3,000 עד 4,000 מ"ר כל אחת. במסגרת המעבר למותג החדש, עברו הסניפים שדרוגים עיצוביים ותפעוליים, תוך כדי שמירה על פעילות רציפה של הסניפים לאורך התהליך. בין השינויים ניתן למנות מעברים רחבים יותר, הגדלת מגוון המוצרים והוספת חנייה נגישה ללקוחות.
עוד מדווח, כי יוניברס שמה דגש מיוחד על מחלקות הטריות, בהן קצבייה (בשם המותג Casa de Carne), מעדנייה, דגייה, מאפייה (בשם Bakery) וכן מחלקת פירות וירקות. לצד זאת, הרשת מציעה מבצעי עומק ומחירים הנחשבים לאטרקטיביים – בעיקר על מוצרי יסוד. המבצעים ממוקמים בבמות ייחודיות, ובהתאם לפורמט הדיסקאונט, כוללים גם הצעות לרכישת כמויות.