תושב קרית אתא הגיש תביעה בסך 5,000 שקל בבית המשפט לתביעות קטנות בקריות נגד רשת קסטרו. לטענתו, כשהגיע להחליף בגדים שרכש בסניף עזריאלי בקרית אתא נאמר לו שהוא כלל לא רכש את הבגדים במקום, ושהחשבונית שבידו אינה נכונה. "שאלתי, האם גנבתי לכם זוג מכנסיים וארבע גופיות? ענתה אולי", כתב.
1 צפייה בגלריה
חנות קסטרו בקניון עזריאלי, קרית אתא
חנות קסטרו בקניון עזריאלי, קרית אתא
טרם הוגש כתב הגנה. חנות קסטרו בקניון עזריאלי, קרית אתא
(צילום: פרטי)
קראו גם >>
בתביעה שהוגשה בשבוע שעבר לבית משפט טען התובע כי הוא לקוח נאמן של קסטרו וגם חבר מועדון. בתחילת החודש נכנס לסניף קסטרו בקניון עזריאלי בקרית אתא וביקש לרכוש מכנסיים מדגם זהה לזה שרכש שנה קודם לכן. בנוסף למכנסיים רכש גם ארבע חולצות. כשבועיים לאחר מכן שב לחנות, לדבריו על מנת להחליף את המכנסיים, כי לא תאמו את מה שביקש.
"מנהלת החנות בדקה במחשב ולא איתרה את הרכישה, לא את הרישום בכרטיס המועדון שלי ולא עקבות תשלום בכרטיס האשראי שלי", כתב בתביעה. "היא טענה שלא קניתי אצלם וכנראה גם לא שילמתי. שאלתי, 'האם גנבתי לכם זוג מכנסיים וארבע גופיות?', ענתה 'אולי'. יצוין, כי באותה השעה נכחו בחנות לקוחות, וחילופי הדברים אינם נעימים, וההאשמות הן חמורות".
לדבריו, לאחר מכן פנה לשירות הלקוחות, שביקשו ממנו להציג חשבונית. הוא שב אל החנות עם החשבונית, שם נאמר לו שהצבע של המכנסיים הרשומים בחשבונית אינו תואם את הצבע המופיע על גבי המכנסיים. "חזרתי לביתי בידיים ריקות. גם ההתכתבות עם שירות הלקוחות לא פתרה את הבעיה", כתב. "בהמשך התבקשתי לשלוח עוד ועוד צילומים, ואפילו טענו שהקבלה שבידי אינה נכונה. עכשיו אני גם זייפן?".
רק לאחר שטען בפני שירות הלקוחות שייאלץ לפנות לבית משפט, כתב, הצליחו לאתר את הרכישה שלו במחשב. וכן הודיעו לו שהוא יכול לגשת לחנות ולקבל הנחה של 20 אחוז, שהם כ-40 שקל. לדבריו, מדובר ב'הצעה עלובה ולעגנית', ונגרם לו מפח נפש ובושה בפני לקוחות החנות.
דובר קסטרו מסר: "התביעה לא התקבלה על ידנו. על פי מדיניות החלפות והחזרות, יש להציג חשבונית מקורית ולא ניתן להחליף פריטים שאינם נושאים את התווית המקורית. מבדיקתנו, הלקוח איבד את החשבונית וכן ביקש להחליף פריט ללא טיקט.
"מחלקת שירות הלקוחות סייעה לו לאתר את החשבונית, והיתה אי התאמה בין הפריט לבין פרטיו בחשבונית. לאחר בירור הפרטים אושרה החלפת הפריטים עוד באותו יום. צר לנו שהלקוח מרגיש כך, למרות שטופל באופן מיידי, והחלפת הפריטים אושרה".