לבית משפט השלום בקריות הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים נגד תושב קרית ביאליק בן 24 בגין שורה ארוכה של מעשי אלימות כלפי בת זוגו, כולל ניסיון לכיבוי סיגריה בתוך העין והכנסת אצבעות לעיניים. הרקע לאלימות: צריכת הסמים של הנאשם.
2 צפייה בגלריה
סיגריות הורגות
סיגריות הורגות
מעשי אלימות כלפי בת הזוג, כולל ניסיון לכיבוי סיגריה בתוך העין
(צילום: שאטרסטוק)
מכתב האישום עולה, כי הנאשם והמתלוננת היו בני זוג כחצי שנה והתגוררו ברחוב שבטי ישראל בעיר. ב-4 ביולי השנה הורה השופט מוטי כהן, מבית משפט השלום בקריות, על הרחקתו של הנאשם מביתו למשך 7 ימים תוך איסור יצירת קשר עם המתלוננת משך 30 ימים.
ב-14 ביולי, התגלע ויכוח בין הנאשם למתלוננת שהידרדר במהירות. הנאשם תקף את המתלוננת, הכה אותה באגרופים בפניה עד אשר נפלה ארצה, הכניס את האגודל לעינה הימנית, והמשיך להכות אותה בעודה שכובה ארצה.

2 צפייה בגלריה
אלימות במשפחה
אלימות במשפחה
אלימות במשפחה
(צילום: shutterstock)

בזמן אחר על רקע ויכוח בנוגע להרגלי צריכת הסמים של הנאשם, תקף את המתלוננת, הכה אותה בכל חלקי גופה, הכניס לה אצבע לעין וניסה לכבות סיגריה בעינה.
ב-29 במאי, התווכחו הנאשם והמתלוננת בביתם. המתלוננת זרקה לעבר הנאשם פחית שתייה ואז הנאשם תקף אותה, הכה בפנייה ובגבה באמצעות טלפון נייד. בשלב מסוים החזיק הנאשם סכין בידו. בנוסף התקשר הנאשם לטלפון של המתלוננת, למרות האיסור שהוטל עליו בבית המשפט.

קראו עוד:

בבקשה למעצר עד לתום ההליכים ציינה התביעה כי בחקירתו הכחיש הנאשם את ביצוע העבירות וטען כי המתלוננת עשתה לעצמה את החבלות. לטענת התביעה, לנאשם גיליון הרשעות קודמות, כולל נהיגה בזמן פסילה, ובעת ביצוע העבירות, הוא היה בתקופת עבודות שירות.