בעל עזב את ביתו וחזר להתגורר עם ילדיו בבית הוריו בקריות. לטענתו, אשתו זנחה אותו ואת ילדיהם לטובת ההפגנות בבלפור.
2 צפייה בגלריה
גירושים גירושין
גירושים גירושין
"מדי שבת היא נעדרת עד לשעות הקטנות של הלילה"
(צילום: shutterstock)
קראו גם:
בני הזוג הכירו עוד בתקופת הצבא וחיו יחד במשך 12 שנים, כשהיה ידוע לכל שהאישה נטתה בדעותיה לשמאל ואילו הגבר נטה לימין. הוויכוח ביניהם היה תמידי, אבל מעולם לא חרג מהמקובל. הם ניהלו חיי משפחה מצוינים, תחילה בקיבוץ בצפון ובשנים האחרונות במרכז הארץ.
המחלוקת ביניהם מעולם לא עברה לפסים האישיים וגם ילדיהם הקטנים לא ממש הרגישו במתיחות כלשהי. "זה תמיד היה ברקע. היא שמאל רדיקלי, אני הייתי תמיד ימין מתון. מאז שביבי עלה לשלטון אני תומך בו", סיפר לעורכת דינו שרין סולן.
בבקשה שהגיש הבעל כתב: "המעורבות של אשתי בארגון ההפגנות, ההיעדרויות הרבות והמיליטנטיות שנכנסה לבית נגד ביבי, הפך את הכל להמוני, רועש ולא מכובד.
2 צפייה בגלריה
עו"ד שרין סולן
עו"ד שרין סולן
עו"ד שרין סולן
(צילום: יח"צ)
"אני לא רואה את עצמי חי תחת אותה קורת גג עם האישה הזו, שנטשה אותי ואת ילדינו לטובת בלפור. מדי שבת היא נעדרת עד לשעות הקטנות של הלילה ובמהלך השבוע נעדרת ל 'פגישות הכנה' והכל בשם 'המאבק בשחיתות', המאבק הזה לא מעניין אותי כשאני והילדים הופקרנו".
לטענת טענה כי ההעדרויות שלה היו רק בחודשיים האחרונים ולא ידעה כי הדבר פוגע רגשית בבעלה. היא דחתה את הבקשה להתגרש וביקשה שלום בית. "היום זה ביבי, מחר זה מושחת אחר, אני לא רוצה לאבד את בעלי, אבל אנחנו חיים כדי להיאבק על צדקת דרכנו ובעלי צריך להבין את זה".
בני הזוג נשלחו על ידי בית המשפט בקריות ליישוב סכסוך. אם הדבר לא יגיע לפתרון, הם יחזרו לבית המשפט.
עוד כתבות תמצאו בערוץ חדשות הקריות
פורסם לראשונה: 08:06, 06.10.20