תושב הקריות דורש להתגרש מאשתו, מפני שהיא מסרבת לקיים עימו יחסי מין בגלל מגפת הקורונה, בשל חששה להידבק בנגיף.
2 צפייה בגלריה
"משאת נפשו של הבעל היא להקים משפחה"
"משאת נפשו של הבעל היא להקים משפחה"
"משאת נפשו של הבעל היא להקים משפחה"
(צילום: shutterstock)
בא כוחו של הבעל, עו"ד גיא אופיר, ציין כי בני הזוג נישאו רק לפני כשנה וחצי, וכי הבעל חש דחוי ומושפל לנוכח סירובה המתמשך של האשה, מתחילת משבר הקורונה (לפני כ-5 חודשים) לקיים איתו יחסי אישות למרות שהוא בריא, מקפיד על היגיינה וריחוק חברתי ואף מוכן לעבור בדיקת קורונה.
"משאת נפשו של הבעל היא להקים משפחה, ולא יהיה ביכולתו להגשים זאת לנוכח סירובה של האשה. יתרה מכך, גם ניסיונות הגישור של בני משפחה ומקורבי בני הזוג מושבים ריקם על ידי האשה".
בתקופה שבה מלמדים אותנו ש"אהבה היא ריחוק", עניין יחסי המין בזמן הקורונה הוא לא עניין פשוט, והשאלה האם מותר לקיים יחסי מין בזמן הקורונה היא אחת השאלות הנפוצות במנועי החיפוש וברשתות החברתיות.
לרווקים ורווקות המחליפים בני זוג יש בעיה קשה כעת, אך ביחסי מין בין בעל לאישה, הגרים במשק בית משותף והינם בריאים, הסיכויים להידבקות הם קטנים יותר. בכל מקרה על פי משרד הבריאות: "כל מגע גופני בין בני אדם ללא חציצה כמו נשיקה, חיבוק, יחסי מין ואף לחיצת יד עלול להיות מדבק".
לטענת עו"ד אופיר, הבעל ניסה 'להחזיק מעמד' בתקופת הגל הראשון של הקורונה, אך עם תחילתו של הגל השני, פקעה סבלנותו.
2 צפייה בגלריה
עו"ד גיא אופיר
עו"ד גיא אופיר
עו"ד גיא אופיר
(צילום: שרית נס)
"לנוכח הגל השני של הקורונה והתעקשותה של האשה שלא לקיים עם הבעל יחסי אישות עד שלא יימצא חיסון יעיל, ולמרות שהבעל עושה כל שלאל ידו כדי להימנע מגירושין, ואף הציע לאשה לעבור טיפול פסיכולוגי שיסייע לה להתגבר על חששותיה, לא נותרה בידי הבעל ברירה אחרת מלבד הגשת התביעה לגירושים".