בית משפט השלום בקריות האריך ביומיים את מעצרו של תושב קרית אתא, החשוד כי תקף את אשתו ההרה לעיני ילדיהם בעקבות ויכוח שפרץ ביניהם.
1 צפייה בגלריה
אלימות
אלימות
אלימות
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
מבקשת המעצר עולה, כי החשוד נעצר בסוף השבוע לאחר שתקף את אשתו ואיים עליה, תוך גרימת חבלות. הוא נעצר בחשד לתקיפה ולאיומים והשבוע הובא לדיון בהארכת מעצרו.
במהלך הדיון טען סניגורו של החשוד, עו"ד רון אבישור, כי לפי גרסת החשוד, האישה היא זו שתקפה אותו. תחילה סירב החשוד להגיש תלונה או לאפשר את צילום החבלות שעל גופו, אבל בהמשך הסכים לכך. החשוד הציג בפני בית המשפט חתכים בידיים ושריטה בפנים.
נציג המשטרה ציין במהלך הדיון כי ילדי המשפחה היו עדים למקרה והם אמורים למסור עדות. עוד ציין, כי גם האישה נחקרה באזהרה והוחלט לשחרר אותה ללא תנאים מגבילים. נציג המשטרה הוסיף: "זה לא תקיפה סתם רגילה, מדובר באישה בהריון. עד כה אין לנו תיעוד על כך אבל כנראה שזה כן יהיה, שכן יש". לאור הנסיבות, ביקש נציג המשטרה להאריך את מעצר החשוד ב-7 ימים.
עו"ד אבישור טען כי מדובר במקרה של תקיפה הדדית והוסיף כי יש טעם נפגם לכך שהאישה שוחררה ללא תנאים בעוד החשוד מובא להארכת מעצר. "מדובר באפליה", ציין עו"ד אבישור.

קראו גם:

השופטת סימי פלג קימלוב ציינה בהחלטתה כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות לחשוד. עוד הוסיפה, לאור טענות הסניגור, כי עיינה בעדות המתלוננת ואין כלל סימטריה בין החשדות נגדה ונגד החשוד.
"למיטב השקפתי, אינני רואה סימטריה שיש בה כדי לכאורה להצדיק את שיחרורו של החשוד רק בשל העובדה כי המתלוננת לא נעצרה", קבעה השופטת והאריכה את מעצר החשוד ביומיים.