בשבוע הבא, 26 באפריל, יחגגו בקריות 75 שנות עצמאות למדינת ישראל. בקרית ביאליק יתקיימו החגיגות בפארק לב העיר, כמדי שנה, במסגרתן יופיעו אמנים שונים, בהם להקת סטלה מאריס, נונו, אבי אברומי, בניה ברבי, משה פרץ, להקות מקומיות ובנוסף יתקיים מופע זיקוקי דינור. אולם, התושבים התפלאו לגלות כי השנה התנתה העירייה את הכניסה להופעות החג בפארק ברישום מראש, הכולל פרטים אישיים, ובהצגת ברקוד.
3 צפייה בגלריה
פארק לב העיר בקרית ביאליק
פארק לב העיר בקרית ביאליק
פארק לב העיר בקרית ביאליק
(צילום: נחום סגל)
ג', תושבת העיר, אמרה למיינט קריות: "שלחו את התושבים להירשם לחגיגות יום העצמאות, לרבים מאיתנו זה נראה פשוט כמו סרבול מיותר. גם בהליך ההרשמה וגם בכניסה בפועל כאשר השומרים יתחילו לבדוק ברקוד ברקוד. לא ברור לנו מה המטרה? הרי בכל מקרה אין כאן תשלום, וזה עלול רק להעמיס את הכניסה למקום".
תושבת נוספת הסבירה: "נראה לי קצת הזוי כל המצב .מדוע צריך להירשם מראש. כל אחד רשאי ללכת לאיזה עיר שהוא רוצה כמו כל שנה. מה עושה האוכלוסייה המבוגרת שאין באפשרותה להתעסק במדיה? וכל זה נראה לי לרישום אוכלוסייה בזמן בחירות מקומיות שקרבות".

3 צפייה בגלריה
משה פרץ
משה פרץ
משה פרץ
( צילום: יאיר שגיא)

ואם לא די בכך, רבים מהתושבים התלוננו כי בתום ההרשמה לא נשלח אליהם כלל אישור עם הברקוד המיוחל: אפשר לראות שהרבה הגיבו לעירייה כי הם לא קיבלו אישיר עם ברקוד, והעירייה הציעה לשלוח בהודעה את המספר על מנת לבדוק. א' הוסיפה: "זה רק תחילת הבלגן".
כדי לעודד את התושבים להירשם, העירייה הודיעה כי תקיים הגרלה נושאת פרסים מבין כלל הנרשמים.

3 צפייה בגלריה
בניה ברבי
בניה ברבי
בניה ברבי
(צילום: משה נחומוביץ)

קראו גם:

מעיריית קרית ביאליק נמסר: "כדי להיערך מראש לסידורי האבטחה בחגיגות יום העצמאות ולדעת את מספר המשתתפים, ביקשנו מתושבי קרית ביאליק והסביבה להירשם.
"כמו כן, מטרתינו היא להנגיש לציבור הרחב את אירועי התרבות, הספורט ופעילות לכל המשפחה. הנושא נבדק מבחינה משפטית ואין פגיעה בפרטיות. ההיענות היתה מדהימה, אלפים כבר נרשמו. אנו מודים לתושבי העיר על שיתוף הפעולה וגילוי האחריות".