במשך שנים, עם הליין אפ החזק בקריות, הופיעו על הבמה המרכזית בפארק הרצל בקרית אתא מיטב אמני ישראל, בהם אייל גולן, שרית חדד ועוד. בערב החג פרסמה העירייה את רשימת הזמרים שיחגגו את יום העצמאות ה-75 של המדינה, וחלק מתושבי העיר הגיבו באכזבה ומתחו ביקורת על בחירת האמנים.
2 צפייה בגלריה
יום עצמאות
יום עצמאות
יום עצמאות
(צילום: עידו ארז)
עיריית קרית אתא הייתה האחרונה מבין הרשויות בקריות שפרסמה את שורת האמנים שיופיעו ביום העצמאות, ורק בסוף השבוע שעבר הועלה לדף הפייסבוק העירוני פוסט ובו שמות האומנים. הרשימה כוללת את אושר כהן, עדן חסון, נרקיס, מיכל לוי, צמד די.ג'יי בשם twins ופול טראנק.
תגובות התושבים לא איחרו לבוא. אבי שוסטר: "ממש מאכזב, בפעם הראשונה שבקרית אתא יש את האמנים מדרג ב' ומטה". יוסי אזולאי: "לא מאמין שעיריית נשר הביאה את פאר טסי שהוא הכי חזק בארץ היום ואתם לא, שקרית אתא בדרך כלל הכי חזקים בצפון. ביאסתם". משה סלמן: "אפילו לא יודע מי אלו". עוד תגובות: "על הפנים", "ממש חלש השנה, מדוע לא פרגנתם לזמר ותיק אחד?". רותם כהן: "מההה מה קרה השנה אין כסף? מי אלה? חוץ מעדן חסון שאם אני לא טועה היה שנה שעברה גם מאכזב".

2 צפייה בגלריה
רשימת האמנים בקרית אתא
רשימת האמנים בקרית אתא
רשימת האמנים בקרית אתא
(צילום מסך: דף הפייסבוק של העירייה)

יערה יוסקוביץ: "ואלה, ביאסתם. עיריית קרית אתא. התאומים היו גם שנה שעברה והמוזיקה שלהם הייתה נוראית! (סליחה למי שאהב). פעם ראשונה שאני לא רואה סיבה להגיע לפארק".
לעומת זאת, היו גם תושבים שבירכו על בחירת האמנים. שמחה לבל: "יששש!! איזה הופעות שוות!!! כל מי שמתלונן כנראה לא מבין מה המיינסטרים היום. אבל כרגיל, המתלוננים תמיד בסוף תופסים את השורה הראשונה בהופעות האלו. מזל שעל כל מתלונן יש 3,000 מרוצים! שיחקתם אותה! כל הכבוד לראש העיר שלנו".

קראו גם:

עיריית קרית אתא הגיבה בזמן אמת לביקורת וטענה, במספר תגובות שהעלתה, כי לפי מספר הלייקים שהתקבלו, יש המון תושבים שמרוצים מהתמהיל. "אבל שוב - זה עניין של טעם בסופו של דבר וגם כשיש תמהיל מגוון - עדיין לא ניתן לקלוע לטעמם של כולם. עדן חסון ופול טראנק נבחרו לזמר השנה וללהקת השנה והם מובילים במצעדים, כך שאנחנו שמחים להביא את מיטב האומנים לחגיגות 75 לעצמאות המדינה".
תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.