הורים בחטיבת הביניים נתניהו זועמים על החלטת הנהלת בית הספר, לפיה לכלל התלמידים אסור השימוש בטלפון הנייד לכל אורך שעות היום, דבר שגורם ללחץ מיותר בקרב ההורים, בעיקר בשל המתיחות הביטחונית.
3 צפייה בגלריה
 תלמידים בחטיבת הביניים יונתן נתניהו נדרשים להפקיד את מכשיר הנייד בכניסה לבית הספר
 תלמידים בחטיבת הביניים יונתן נתניהו נדרשים להפקיד את מכשיר הנייד בכניסה לבית הספר
הפלאפון עלול להיות הכלי הכי חשוב בעת ירי טילים ואזעקות
(צילום: canva)
ק', אב לילדה בחטיבת הביניים נתניהו, מספר: "הבת שלי לומדת בחטיבה ויש לה טלפון נייד, אבל כשהיא מגיעה לבית הספר בבוקר, היא נדרשת להפקיד את הטלפון בהנהלה, כך שבמשך כל שעות היום אין לה פלאפון, ורק לפני היציאה הביתה היא יכולה לקחת אותו בחזרה איתה. לא משנה כרגע מה דעתי החינוכית, אנחנו בתקופת מלחמה, יש לי חשש גדול שתתחיל מלחמה או שיהיה ירי טילים על האזור, דבר שקרה לאחרונה, ולא תהיה לי אפשרות לתקשר עם הבת שלי.
"אני אישית למשל, מתכנן לקחת את הילדים שלי ברגע שתהיה אזעקה, מצב כזה שלוקחים את הנייד לא מאפשר לי קשר איתה ברגעי לחץ הכי קשים להורים".

3 צפייה בגלריה
יונתן נתניהו
יונתן נתניהו
הורים מודאגים דורשים פתרון או חלופה. חט"ב יונתן נתניהו
(צילום: גיל נחושתן)
מ', אם נוספת לתלמיד, אמרה למיינט קריות: "אני לא מכירה שהנוהל של הפקדת הטלפונים הניידים מתקיים בעוד בתי ספר באזור. אני לא מתעלמת מהחסרונות של שימוש בפלאפונים במהלך יום הלימודים, אבל בתקופת מלחמה שגם ככה מפלס הדאגה עולה, הפלאפון עלול להיות הכלי הכי חשוב בעת ירי טילים ואזעקות.

3 צפייה בגלריה
 הורים מודאגים דורשים פתרון או חלופה
 הורים מודאגים דורשים פתרון או חלופה
הורים מודאגים דורשים פתרון או חלופה
(צילום: shutterstock)

"הורים רוצים לדעת שהילדים בסדר, יש הורים שלוקחים את הילדים באופן מיידי, העובדה שהפלאפונים לא יהיו איתם ברגעים האלה, מדאיגה הרבה הורים".
הורים אלו, יחד עם הורים מודאגים נוספים פנו להנהלת בית הספר בבקשה למצוא פתרון או חלופה אחרת: "הצענו שילדים יישארו עם הפלאפונים אבל יהיו בתיקים, על מצב שקט או כבויים, ולא יוציאו אותם למשך כל היום, אבל בהנהלה הודיעו לנו שכך זה יישאר ושאף יש להם גיבוי מוועד ההורים, אז מי שדואג נישאר ללא מענה".

קראו עוד:

משרד החינוך נמסר: "אנו סומכים על שיקול הנהלת בית הספר והצוות בעניין. כמו כן, שנציגות התלמידים תקדם שיח עם צוותי החינוך ובטוח כי יימצא המענה המיטבי בהתאם לנהלים".
פורסם לראשונה: 07:53, 12.04.24