שני אנשי כוחות הביטחון מקרית אתא, שמצאו הזדמנות לצאת לחופשת התאווררות קצרה, הגישו השבוע לבית משפט לתביעות קטנות בקריות תביעה נגד המלון ארנה בת ים, שבו התארחו, לאחר שנאלצו, לטענתם, לסבול בעת השהייה במקום.
2 צפייה בגלריה
בריכה - תמונת פייסבוק
בריכה - תמונת פייסבוק
"הגענו ליהנות ולא לסבול". בריכה
(צילום המחשה: shutterstock)
מכתב התביעה עולה, כי השניים, יחד עם משפחותיהם, הזמינו חופשה ליומיים, בתאריך 23-24 באוגוסט השנה. לאחר נסיעה ארוכה עם הילדים הקטנים, הם הגיעו למלון, שם התברר שיש בלגן בחדר הקבלה כאשר רק פקידה אחת שירתה את כל האורחים. בקבלה, לדבריהם, לא הייתה דמות בכירה שתיתן תשובות לאורחים שהמתינו זמן רב לקבלת החדרים.
בסופו של דבר קיבלו התובעים את חדריהם, אבל אז התבררה להם עובדה נוספת: המעלית לחניון לא הייתה תקינה והם נאלצו לסחוב את כל המזוודות במדרגות עד לחדרים. "יש לציין שאנחנו הגענו ליהנות ולא לסבול", ציינו השניים.

"ג'וקים בחדר"


אבל שם לא הסתיימה הסאגה: לטענת התובעים, הם מצאו בחדר שטיחים מלוכלכים, יתושים על המיטות, חדר אמבטיה מלוכלך עם שיערות, אסלה לא נקייה, חדר ללא מגבות כלל וללא נייר טואלט. בנוסף הכספת בחדר לא עבדה, המזגן בקושי קירר והם גם מצאו 2 ג'וקים בחדר.
אחד התובעים ציין כי הוא ירד לקבלה, להתלונן על המצב וקיבל תשובה כי המגבות נגמרו וכי יתר הנושאים יטופלו, "אך לא טופלו עד צאת השבת. ויש לציין כי פניתי פעמיים נוספות אך ללא מענה, ואף דבר זה גרם לי לריב עם אשתי כי היא התלוננה שהיא רוצה לעזוב את המלון אך מצד שני הילדים הקטנים היו מטורטרים וחסרי סבלנות".
גם השהות בבריכה לא הייתה חוויה, לטענת התובעים, המקום היה ללא צל, לא היו מגבות וגם לא מי שתייה. "המצילה יושבת להנאתה ומעשנת סיגריות ועסוקה בטלפון. יש לציין שהמים היו מלאי כלור, דבר שגרם סבל לילדים", ציין אחד התובעים.

"האוכל נגמר"


בזה לא תמו ה"ניסים" של סוף השבוע: לטענת התובעים, בארוחת הערב ביום שישי נאמר להם שהאוכל נגמר, לא מילאו אוכל חדש ולא היו ערוכים לכמות האנשים בחדר האוכל. "כשהתלוננו מול האחראי, הוא טען שזה מה שיש והחל ויכוח בין האנשים שסיימו תפילה לבין אנשי הצוות של חדר האוכל בשל האוכל החסר. בארוחת הבוקר נתקלנו באותה בעיה, ואף אחראי הקים אותנו באמצע האוכל בטענה שחדר האוכל נסגר".

2 צפייה בגלריה
נייר טואלט
נייר טואלט
אסלה לא נקייה, חדר ללא מגבות כלל וללא נייר טואלט
(צילום המחשה: שאטרסטוק)

לטענת התובעים, הם קיבלו חופשה לצאת כדי ליהנות עם המשפחה ושילמו מכיסם עבור השהות במלון: "רק סבלנו והחופשה הזו הפכה לסיוט. הילדים חזרו עם טראומה ופחד ממעליות לאחר שראו אורח נתקע במעלית.

קראו עוד:

"לדעתי שיטת מלון זה לקחת כסף מאנשים ולא לספק שירות, אין אחראי שענה על כל הטענות שלנו ואף כשעזבנו את המלון ניסינו לחייג במשך 4 ימים כדי לקבל ח.פ של המלון, אך לא ענו לנו בטלפון".
שני התובעים מבקשים פיצוי בסך 20 אלף שקל, כולל עלות החופשה, הוצאות ועוגמת נפש. טרם הוגש כתב הגנה.
את תגובת בית המלון לא ניתן היה להשיג עד למועד פרסום הידיעה.