סמוך לשמונה וחצי בערב, ביום שני שעבר, בוצע ירי לעבר רכבו של עבריין מחיפה שהיה באותה עת במקום, והסתיים ללא נפגעים. המשטרה עצרה אמש (חמישי) חשוד בירי, תושב קרית ים בן 29, שבחקירתו לא משתף פעולה ושומר על זכות השתיקה. נכון לעכשיו, לא ברור אם מדובר בהפחדה או בניסיון חיסול כושל.
1 צפייה בגלריה
זירת הירי בטירת הכרמל
זירת הירי בטירת הכרמל
זירת הירי בטירת הכרמל
(צילום: צלם לא ידוע, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
לדברי המשטרה, שמו של החשוד בירי עלה כבר יומיים לאחר הירי שאירע ברחוב ראשי ועורר בהלה בקרב תושבי טירת הכרמל בערב קייצי נינוח.
במשטרה נעשו ניסיונות לאתר אותו, אבל הוא נעלם. יחד עם זאת, המשטרה ככל הנראה הצליחה למצוא אליו קשר ולאסוף ממצאים על מעורבותו, שהוצגו בדוח סודי בפני שופט בית משפט השלום בחיפה, שהתרשם מהראיות.
קראו עוד >>
מרוח הדברים של נציג המשטרה ושופט המעצרים, יכולים היו להבין החשוד ועורך הדין שלו שככל הנראה בוצעו לו האזנות סתר במשך השבוע החולף, שהמשטרה לא איתרה אותו, כדבריה. זאת, משום שלדברי העצור, ובניגוד לדברי המשטרה, ברגע שהוא שמע שלשום שמחפשים אותו, הוא ניגש לתחנת המשטרה.
"שלא כדברי הסניגור, אני סבור כי בתיק החקירה נאספו ראיות נוספות הקושרות את העצור למעשים לו, ובהקשר זה, עיקרם מפורט במסמך הסודי", ציין השופט, והאריך את מעצרו של החשוד בארבעה ימים עד ליום ראשון.