הותר לפרסום: רב״ט ירון זהר, בן 19, מקרית אתא, לוחם בגדוד 13 של חטיבת גולני, נפל ביום שבת בקרב מול מחבלי החמאס בקרב ביישובי עוטף עזה.
2 צפייה בגלריה
שיחק במשך שש שנים במחלקת הנוער של הפועל חיפה. רב"ט ירון זהר ז"ל
שיחק במשך שש שנים במחלקת הנוער של הפועל חיפה. רב"ט ירון זהר ז"ל
שיחק במשך שש שנים במחלקת הנוער של הפועל חיפה. רב"ט ירון זהר ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)
ירון היה דמות מוכרת הן בקרית אתא והן בחיפה, בעיקר בשל היותו שחקן כדורגל משך שש שנים בקבוצות הילדים של הפועל חיפה.
מי שאימן אותו משך שלוש שנים היה המאמן ושחקן העבר, שלומי שטיקר, שהתקשה להסתיר את התרגשותו וכאבו בעת שדיבר על חניכו לשעבר: "הוא היה נער צנום וגבוה יחסית לחברים שלו, לא פיזי במיוחד. ילד נחמד, ילד טוב מוכשר, טכני, ילד בוגר בגישה שלו, אינטליגנט, ידע ללמוד לקבל הדרכה ולהתקדם. עשה מאמצים אדירים כדי להיות הכי טוב שאפשר. לא הפסיד אימון תמיד הגיע ראשון ועזב אחרון. חבר טוב ואהוב עלי ועל כל חבריו".

2 צפייה בגלריה
המתקפה של חמאס, הבוקר
המתקפה של חמאס, הבוקר
המתקפה של חמאס, אתמול
(צילום: EPA)

ירון זהר שיחק כמגן שמאלי או קשר אחורי מצד שמאל. שטיקר: "הייתה לו רגל שמאל נקייה עם יכולת מסירה מצוינת. היו לו עיניים טובות, אני נזכר בעיניים שלו, בהבעת הפנים הטובה עם הרבה שמחה וצימאון אמיתי ללמוד ולהקדם. ילד צנוע. תמיד אומרים על מי שהולכים לעולם כמה שהם היו נפלאים, אבל ירון באמת היה כזה. מצמרר לדבר עליו בלשון עבר".

קראו עוד:

לדברי שלומי שטיקר, אביו של ירון, עמי זהר, סוכן ביטוח, ליווה אותו תמיד ותמך בו לאורך הקריירה. "אדם נפלא שהיה נכון תמיד לעזור לקבוצה. בשלב מסוים ייעצתי להם לעבור לקבוצה מקבילה, לקבל יותר דקות משחק והם ממש קיבלו את זה. כואב, ממש כואב, זה ישאיר פצע לא קטן. קשה לי עוד לעכל את כל מה שקרה".
מדובר צה”ל נמסר: “הודעה נמסרה למשפחתו. צה”ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה”.
יהי זכרו ברוך.
פורסם לראשונה: 18:52, 08.10.23