תלמיד ישיבה בן 24, הלומד בכולל בקרית אתא, טוען כי הותקף בעת שנסע יחד עם אשתו ובנו בן השנה וחצי מתפילה בכותל, בצאת צום תשעה באב. לדבריו, בנס הוא ובני משפחתו יצאו עם פגיעות מינימליות. "זו הייתה חוויה מאוד קשה שאני לא מאחל לאף אחד", אמר בשיחה ל-mynet קריות.
2 צפייה בגלריה
תלמיד ישיבה נרגם באבנים
תלמיד ישיבה נרגם באבנים
הרכב שנרגם באבנים
(צילום: צלם לא ידוע, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
במוצאי הצום הגיע שלומי עם אשתו רבקה, עובדת עיריית קרית ביאליק ובנם בן השנה וחצי להתפלל בכותל. הם חנו ליד שער האשפות, ולאחר שסיימו את הביקור בכותל, חזרו לרכבם ויצאו בדרך חזרה לכיוון קרית אתא. מסלול הנסיעה היה סמוך לשער שכם, שם הוא עצר את הרכב כדי לאפשר להולכי רגל לעבור.
קראו עוד >>
שלומי (שם משפחתו שמור במערכת, א"ג) סיפר על האירוע: "הם ראו אותי, ובתוך שנייה, אבן ראשונה נחתה על השמשה. אחר כך אבנים מכל עבר. זה היה נורא מלחיץ. אשתי הסתובבה לגונן על הילד שישב בכיסא בטיחות מאחור. אחר כך התברר שאבן כן נכנסה לרכב, עברה מעל לראשו אבל לא פגעה בו.
2 צפייה בגלריה
תלמיד ישיבה נרגם באבנים
תלמיד ישיבה נרגם באבנים
"היה שם נס, כי אף אחד מאיתנו לא נפגע מאבנים". שלומי ליד רכבו
(צילום: צלם לא ידוע, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
"היה שם נס, כי אף אחד מאיתנו לא נפגע מאבנים. שמתי גז והתחלתי להתקדם. אחד מהפורעים נתלה על הפגוש, אחר ניסה לפתוח את הדלת. הצלחנו להגיע לחניון קרוב, ושם היה ערבי ישראלי שאמר שהוא יעזור לנו, והוא אכן העיף את כל הערבים שהיו אחרינו. בהמשך הגיעו שוטרים וצוותי איחוד הצלה".
בני המשפחה נלקחו לטיפול בבית החולים הדסה הר הצופים. שלומי סבל מחתכים בגב מהשמשות שהתנפצו, אשתו סבלה מחתך עמוק ברגל שנגרם בעת שניסתה לגונן על בנם, ובמזל רב, הילד למרות שהיה מכוסה בזכוכיות, לדברי אביו, לא נפגע. אחרי בדיקות הם שוחררו לביתם.
"זה ששום אבן לא פגעה בנו, זה נס. אבל זו הייתה חוויה מאוד קשה שאני לא מאחל לאף אחד. היה פחד גדול".
תחזור להתפלל בכותל?
"אני מאמין שכן, בוודאי שאסע שוב, השאלה מתי".