תושב קרית ביאליק (29) מואשם כי התקשר 549 פעמים לחברתו לשעבר, לאחר שהחלה לנהל קשר רומנטי עם חבר לעבודה. הוא מואשם בעבירות של הטרדה באמצעות טלפון, הפרות צו, איומים ותקיפה הגורמת לחבלות של ממש. בדיון שהתקיים בשבוע שעבר (חמישי), ענה הנאשם על כתב האישום ומסר כי הוא כופר בעבירות המיוחסות לו.
1 צפייה בגלריה
הטרדה באמצעות הטלפון
הטרדה באמצעות הטלפון
הנאשם התקשר 549 פעמים לחברתו
(צילום אילוסטרציה: pixabay)
קראו גם:
מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בקריות עולה כי נגד הנאשם הוצאו צווי הרחקה מהמתלוננת, גם על ידי קציני משטרה וגם על ידי בית המשפט. למרות זאת, ב-14.7.20, הגיע הנאשם לתחנת האוטובוס בסמוך למאפייה בה עובדים חברתו לשעבר ובן זוגה הנוכחי ואיים עליה שאם תלך עם מישהו אחר, הוא ירצח אותה.
יומיים לאחר מכן, בסמוך לשעה שבע בבוקר, באותה תחנת אוטובוס תקף הנאשם את חברתו לשעבר ובן זוגה כאשר אלה ירדו מהאוטובוס בסמוך למאפיה. הוא רדף אחרי בן הזוג, היכה אותו במכות אגרוף לפניו וגרם לו לשני חתכים בפנים.
הנאשם איים על השניים שיהרוס להם את החיים וכן איים על בן זוגה החדש של חברתו שיהרוג אותו גם אם יצטרך לשבת 20 שנה בבית הסוהר.
עוד עולה מכתב האישום כי הנאשם התקשר לאחותה של חברתו לשעבר שהינה קטינה בת 15 ואיים עליה שישרוף את משפחתה ויהרוג אותה ואת אחותה (חברתו לשעבר).
על פי כתב האישום בין התאריך 20.8.20 ועד לתאריך 7.9.20 התקשר הנאשם 549 פעמים לחברתו לשעבר באופן שיש בו כדי לפגוע, להפחיד, להטריד, ליצור חרדה או להרגיז שלא כדין.
יחד עם כתב האישום הגישה התובעת פקד רעות פטרו בבקשה למעצרו של הנאשם עד תום ההליכים וציינה כי התנהגותו כלפי חברתו לשעבר ובן זוגה החדש, הינה אובססיבית ומהווה מסוכנות כמו כן מטילה פחד ומורא במתלוננים. השופט מוחמד עלי עדיים לא קיבל החלטה בעניין המשך מעצרו של הנאשם.
פורסם לראשונה: 07:59, 29.09.20