צעיר מקרית ים (27) נעצר בחשד שהאזין לשיחות של חברתו לשעבר מבעד דלת ביתה. נציג המשטרה: "החשוד אובססיבי כלפי המתלוננת". החשוד: "מהיום הראשון שהכרתי את הבחורה, אמא שלי אמרה לי שהיא לא בשבילי".
1 צפייה בגלריה
חבר אובססיבי
חבר אובססיבי
המתלוננת הגישה תלונה במשטרה
(צילום: צילום: ShutterStock)
החשוד נעצר והובא שלשום (רביעי) לבית המשפט השלום בקריות בבקשה להאריך את מעצרו. בדיון המשפטי ציין נציג המשטרה, רס"ב פרדי סטריזקוב, כי ב-30.4.20, הפר החשוד צו הטרדה שהוצא נגדו על ידי בית המשפט, הגיע לביתה של חברתו לשעבר, נשכב ליד דלתה והאזין לשיחותיה.
החברה צילמה את החשוד כשהוא מעבר לדלת והגישה תלונה במשטרה. הצעיר חשוד בהפרת צו בית המשפט שנועד להגן על אדם.
בני זוג ניהלו קשר רומנטי כמעט שנתיים ולאחר הפרידה הוציאה בת הזוג צו למניעת הטרדתה נגד מי שהיה בן זוגה, אולם על פי חשד המשטרה, החשוד הפר את הצו פעם אחרי פעם. נציג המשטרה אשר ביקש להאריך את מעצרו של החשוד ולאפשר למשטרה לסיים את החקירה תוך כדי מעצר, ציין: "קיימת מסוכנות הנובעת מהאובססיביות של החשוד בעצם הפרת הצו".
סניגורו של החשוד, עו"ד לירן אוחיון מהסנגוריה הציבורית, ציין כי גם מרשו הוציא נגד בת זוגו לשעבר צו למניעת הטרדה והיא הפרה אותו. כמו כן ציין כי מרשו סטודנט למשפטים ועתידו לפניו.
הסניגור ביקש מבית המשפט לשחרר את מרשו למעצר בית בבית אימו. האם ואחיו של החשוד הופיעו בפני בית המשפט והבטיחו לפקח על החשוד שלא יצור כל קשר עם בת זוגו לשעבר.
החשוד: "אף פעם לא ניסיתי ליצור איתה קשר או אינטראקציה. אני יזמתי את סיום היחסים עימה".
שופטת בית משפט השלום בקריות, איילת השחר ביטון-פרלה, נעתרה לבקשת החשוד ושיחררה אותו בערבות לארבעה ימים מעצר בית בבית אמו.