תושב קרית מוצקין (38), בהיותו בגילופין, התנגש ברכב חונה בשעה שבעל הרכב הכניס אליו את ילדיו הקטנים. לאחר מכן תקף שוטרים שביקשו ממנו לצאת מהרכב לבצע בדיקת אלכוהול. בית המשפט האריך ביום שלישי את מעצרו ביומיים.
1 צפייה בגלריה
אכיפה
אכיפה
אכיפה
(צילום: דוברות המשטרה)
ביום שני האחרון בשעות אחר הצהריים נסע החשוד בקריות ופגע בעוצמה ברכב חונה שבו שהו באותה עת ילדים קטנים ובעל הרכב הכניס לתוכו ילד נוסף. אזרחים שהיו עדים למקרה הזעיקו למקום את המשטרה. שוטרים שהגיעו למקום ביקשו מהנהג הפוגע לצאת מרכבו, אולם הוא סירב וניסה להמשיך לנסוע.
כשהשוטר ניסה לכבות את מנוע הרכב נתן לו הנהג מכה בפניו והשוטרים נאלצו למשוך אותו בכח מהרכב. לאחר מכן החל להשתולל ולאיים על השוטרים שביקשו ממנו לבצע בדיקת ינשוף.
החשוד נעצר והובא לתחנת המשטרה שם המשיך להשתולל ולתקוף את ולאיים את השוטרים. ביום שלישי הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בקריות. במהלך הדיון טען נציג המשטרה, רס"ב פרדי סטריז'קוב, שרק בנס לא נגרם נזק רב יותר כתוצאה ממעשיו של החשוד.
קראו עוד >>
"היה באירוע שהיה באורח פלא לא גבה קורבנות בנפש לאחר שהחשוד בחומר החקירה, בהיותו תחת השפעת אלכוהול ונהג, התנגש ברכב אחר בו נמצא המתלונן יחד עם מספר ילדים שהיו ברכב", אמר. "החשוד כלל לא היה במצב להבחין אם זה כן ילד או לא ילד. הוא רצה להמשיך לנסוע גם אחרי התאונה עצמה".
מנגד ביקש בא כוחו, עו"ד רועי קרן, לשחררו בתנאים. "מדובר באדם נורמטיבי, עובד, אב ל-4 קטינים, שעברו הפלילי ישן למעלה מעשור. לעניין סיכון חיי אדם, שהיא העבירה הכי חמורה שמיוחסת לו, אני אבקש מבית המשפט לקבוע כי אין חשד סביר לעבירה כזאת", אמר. עוד טען, כי על גופו של החשוד ישנן חבלות וביקש להעביר את התיק למח"ש.
עם זאת החליט השופט שלמה מיכאל ארדמן להאריך את מעצרו ביומיים. "נוכח העובדה שבמקרה שבפניי מדובר גם בתקיפת שוטר, אין ספק כי קיים במידה מסויימת יסוד של מסוכנות, על אף שמדובר בעבירות תעבורה ששימשו כרקע לאירוע בו הותקף השוטר", כתב.