תושב קרית ביאליק בן 39 נתבקש על ידי פקח המטרונית לעטות מסכה ולשלם עבור הנסיעה. בתגובה הנוסע תקף אותו באמצעות מפתח שאגרף בידו, והשליך עליו אבנים.
1 צפייה בגלריה
מטרונית סופרבוס
מטרונית סופרבוס
מטרונית
(צילום: נחום סגל)
על פי כתב האישום שהוגש נגדו השבוע בבית משפט שלום בקריות, בחודש ינואר, בשעות הצהריים, עלה הנאשם על המטרונית בתחנת זבולון. באותה עת עלה למטרונית גם הפקח על מנת לבצע ביקורת. הוא הבחין בנאשם וביקש ממנו לעטות מסכה על פניו. אולם הנאשם השיב לו שאין ברשותו.
קראו עוד >>
עוד שאל אותו הפקח אם יש לו כרטיס נסיעה. גם אז השיב לו הנאשם כי אין ברשותו. לאור זאת הסביר לו הפקח כי הוא אינו יכול לנסוע במטרונית מבלי לשלם וביקש ממנו להתלוות אליו לעמדת התשלום לצורך טעינת כסף בכרטיס הרב קו.
בתגובה לבקשתו קם הנאשם ממקומו כשהוא אוחז מפתח באגרופו כאשר הוא חשוף והכה את הפקח בצווארו עם המפתח. לאחר מכן ירדו השניים בתחנת אפרים, כאשר הנאשם רודף אחרי הפקח ומשליך עליו אבנים גדולות. בתוך כך הוציא הפקח גז ומדמיע ורסס באוויר על מנת להרחיק את הנאשם ולמנוע ממנו להמשיך לפגוע בו. אז איים הנאשם על הפקח ואמר לו שישלח אליו עבריינים ויגרום לאשפוזו.
ההתנהגות הפרועה של הנאשם המשיכה, כך על פי כתב האישום, גם לאחר שעוכב בתחנת המשטרה. במהלך החקירה ביקש ממנו אחד השוטרים לעטות מסכה על פניו, והנאשם החל להשתולל ולקלל אותו ושוטר נוסף שהיה עימו ולאיים עלי חייהם. בגין מעשים אלו הוגש נגדו כתב אישום בחשד לביצוע עבירות של תקיפה סתם, איומים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.