שוטרי תחנת זבולון במחוז חוף עצרו הבוקר (שני) מטפלת, תושבת עכו, בחשד שגנבה מקשישה כבת 80 בה היא מטפלת, סכום כולל של כ-400 אלף שקל.
2 צפייה בגלריה
הנאשמת עשתה שימוש ב־18 המחאות שגנבה
הנאשמת עשתה שימוש ב־18 המחאות שגנבה
החשודה עשתה שימוש בצ'קים שגנבה
( צילום אילוסטרציה: Shutterstock)

שוטרי תחנת זבולון פתחו בחקירה עם קבלת דיווח אודות חשד לגניבה מקשישה כבת 80 תושבת הקריות, בידי המטפלת שלה אותה העסיקה, בסכום כולל של יותר מ-400 אלף שקל.
עפ"י החשד, המטפלת בשנות ה-40 לחייה תושבת עכו, נטלה בעורמה צ'קים של הקשישה וכן משיכות מכרטיס האשראי שלה במספר מקרים שונים, שנמשכו על פני מספר חודשים, בהם רכשה לעצמה בין היתר נכסים יקרים כגון רכב חדש.
כאמור עם קבלת הדיווח פתחו חוקרי התחנה בחקירה יסודית במהלכה עצרו הבוקר את החשודה לחקירה בסיומה נכלאה.
בצהריים הובאה החשודה לבית משפט השלום בקריות, לדיון בהארכת מעצרה. בבקשת המעצר צוינו שתי עבירות בהן העצורה חשודה: גניבה בידי מעביד וגניבה. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרה ב-8 ימים נוספים.

2 צפייה בגלריה
מטפלת בקשישים
מטפלת בקשישים
מעצר החשודה הוארך ביומיים
(צילום המחשה: shutterstock)

במהלך הדיון הגיש נציג המשטרה, עו"ד צביקה אמיר, חומר לעיון בית המשפט. סניגורו של החשודה, עו"ד מוטי לוי, מהסניגורה הציבורית, ביקש לדעת האם נבדקה טענת החשודה כי הכספים ניתנו בהסכמה. עו"ד לוי: "זה לא היה בהסכמה משיכת הכספים?".

קראו עוד:

עו"ד אמיר: "לא היה בהסכמה וזה לא רק משיכת כספים". בהמשך ציין נציג המשטרה: "שום דבר לא היה בהסכמה. בתחילה אומרת דברים אחרים. בהתחלה אמרה שהכל היה מרצו טוב ואחר כך אמרה שהמתלוננת חולת אלצהיימר". עוד ציין עו"ד אמיר כי ישנן 25 פעולות חקירה שיש לבצע.
במהלך הדיון קיבלו הצדדים את המלצת בית המשפט שמעצר החשודה יוארך ביומיים. לאור זאת ציוותה השופטת שרונה צור גינור שהחשודה תישאר במעצר עד 7 בפברואר.