כמות שלא לצריכה עצמית: בית משפט השלום בקריות האריך היום (חמישי) ב-4 ימים את מעצרו של תושב קרית ים בן 33 שנעצר בחשד להחזקת סמים בכמות שלא לצריכה עצמית, אותם החביא במכסה המנוע ברכבו.
2 צפייה בגלריה
הסמים שהוסלקו במכסה המנוע
הסמים שהוסלקו במכסה המנוע
הסמים שהוסלקו במכסה המנוע
(צילום: דוברות המשטרה)
מבקשת המעצר עולה, כי הסמים נתפסו במהלך חיפוש שנערך בביתו וברכבו של החשוד, ששהה בקרית מוצקין. למיינט קריות נודע כי הסם היה מחולק לכ-140 אריזות, במשקל של כ-150 גרם. לטענת המשטרה, מדובר בסמים בשווי מאות אלפי שקלים.
בבקשת המעצר ייחסה המשטרה לחשוד מספר עבירות: ייצוא, ייבוא מסחר הספק של סמים, החזקת\שימוש בסמים שלא לצריכה עצמית והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. המשטרה ביקשה להאריך את מעצר החשוד ב-7 ימים נוספים.

2 צפייה בגלריה
החשוד הורחק למשך חודש מביתו
החשוד הורחק למשך חודש מביתו
החשוד שמר על זכות השתיקה
(צילום: shutterstock)

בדיון שהתקיים הבוקר (חמישי) בבית משפט השלום בקריות, טען נציג המשטרה, עו"ד צביקה אמיר, כי לחשוד יש עבר פלילי ואף עונש מאסר מותנה בגין עבירת סמים. כן ציין כי החשוד שמר על זכות השתיקה בחקירה.
סניגורו של החשוד, עו"ד יוני דדון, ביקש לדעת מי היה נוכח בשעת החיפוש שנערך ברכב והאם הסמים נמצאו ברכב או על גופו של החשוד. נציג המשטרה טען כי חלק מהסם אכן נתפס ברכב וחלק נפל מהחשוד עצמו ואישר שאכן הסמים נתפסו במכסה המנוע.

קראו עוד:

"חלק מהסמים נפלו מידיו, חלק הוא אגרף בידו", ציין עו"ד אמיר. עו"ד דדון ביקש לדעת האם נכון שחלון הרכב היה מנופץ, אבל נציג המשטרה לא ידע להשיב על כך.
בסופו של דבר הגיעו נציג המשטרה והסניגור להסכמה על הארכת המעצר עד ליום שני הבא. עו"ד דדון ציין כי לאחר שהתייעץ עמו, החשוד מוכן למסור גירסה. השופטת שרונה צור גינור האריכה את מעצר החשוד בארבעה ימים, עד ליום שני.
עו"ד דדון מסר למיינט קריות כי החשוד מכחיש כל קשר לסמים.
פורסם לראשונה: 11:17, 02.05.24