תושב הקריות הגיש השבוע תביעה בסך 195 אלף שקל נגד שלושה אנשים, שני גברים ואישה, שלטענתו פרסמו נגדו פוסטים פוגעניים, תוך הוצאת לשון הרע.
1 צפייה בגלריה
אפליקציית פייסבוק
אפליקציית פייסבוק
אפליקציית פייסבוק
(צילום: shutterstock)
בכתב התביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד ניר אלבו, נטען כי בתקופה האחרונה העירו מכרים לתשומת ליבו כי שלושת הנתבעים, שני גברים ואישה, תושבי הקריות והגליל המערבי, העלו נגדו מספר פוסטים ברשתות החברתיות, בהם נכתב עליו הדברים הבאים: "טיפוס דוחה שיוצא עם נשים נשואות", ו"נואף עלוב", "מפרק משפחות" ואגואיסט עלוקה".
כן פרסמו השלושה, לפי כתב התביעה, דברי גסות קשים, ללא כל עכבות. "הפרסומים הנ"ל הינם במובהק פרסומים שליליים נגד התובע הפוגעים גם בפרטיותו והם מהווים מסכת שלמה של ביזוי והוצאת דיבה כנגד התובע, בחוסר תום לב מובהק. אין ולא יכולה להיות מחלוקת כי פרסומי הנתבעים, בפרטי באופן בו בוצעו, נועדו לפגוע בשמו הטוב של התובע בכוונה תחילה ולהשימו לביזוי ולעג בעיני כמה שיותר צדדים שלישיים ללא כל הגבלה", נכתב בתביעה.
לטענת התובע, הוא פנה טרם הגשת התביעה לנתבעים ודרש התנצלות ופיצוי, אבל לא נענה.
בנוסף לתביעה הכספית, בסך 195 אלף שקל, דורש התובע שבית המשפט יורה להם לפרסם הודעות התנצלות וחזרה מהדברים שכתבו נגדו.
התובע צירף צילומי מסך של הפוסטים נגדו. באחד מהם כתבה הנתבעת בתיק: "אתה טיפוס דוחה שיוצא עם נשים נשואות ולא מרפה גם במחיר של הרס משפחה. לא תחמוד את אשת רעך, לא תיקח אשת איש. זה הדיבר האחרון בעשרת הדברות אבל אותך זה לא מעניין. תתבייש".

קראו גם:

בפוסט אחר כתב נתבע אחר: "להתחיל עם נשים נשואות בפייסבוק? לפרק משפחות? נואף עלוב, הכנסת אותה להריון? בגללך היא עברה הפלה?"
טרם הוגש כתב הגנה.