נהג שהגיע למתחם הקניות ביג בקרית אתא סימן בידו לנהג של רכב אחר, שחסם את הדרך, לזוז. בעקבות זאת ניגש אליו אחיו של הנהג החוסם, דפק לו על החלון, תקף אותו באגרופים בפניו והשליך לעברו ספסל השייך לחנות 'אייס' הסמוכה. השבוע הוגש נגד התוקף, תושב קרית אתא (21) כתב אישום בבית משפט השלום בקריות.
1 צפייה בגלריה
ביג קריות
ביג קריות
הנהג סימן לרכב בידו שיזוז ויפנה את הדרך. מתחם ביג
(צילום: נחום סגל)
באוגוסט 2020 בשעות הצהריים הגיע המתלונן, תושב עכו, עם רעייתו למתחם ביג. בעודם יושבים ברכב, חסם רכבו של אחיו של הנאשם את נתיב הנסיעה, והמתלונן סימן לו בידו שיזוז על מנת שיוכל להמשיך בנסיעה. בעקבות זאת ניגש הנאשם, צעיר בן 21, אל רכבו ודפק בחלון הנהג. המתלונן יצא מרכבו, ובין השניים התפתח ויכוח שבמהלכו תקף הצעיר את המתלונן במספר מכות אגרוף לפניו, ואחז בחוזקה בחולצתו עד שנקרעה.
קראו עוד >>
עוד נטען, כי מיד לאחר מכן הוא רץ לחנות 'אייס' הנמצאת בסמוך, הרים ספסל השייך לחנות והשליך אותו לעבר המתלונן ופגע בידו השמאלית. הוא רץ פעם נוספת לחנות, הרים שולחן וניסה להשליכו שוב על המתלונן, אולם נעצר על ידי עוברי אורח. כתוצאה ממעשים אלה, נטען בכתב האישום, נגרמו למתלונן חבלות ואדמומיות בפניו, ושטף דם מפושט במרפק ידו השמאלית.
באותו יום, בשעה שהנאשם נחקר בחדר החקירות בתחנת משטרת זבולון, הוא התנהג בצורה פרועה, צעק וקילל את השוטרת ואמר לה בין היתר, 'יא שרמוטה טפו עליך', תוך שהוא יורק בתוך המסכה שעטה על פניו, ואף הפנה לעברה אצבע משולשת. בגין מעשים אלה הוא מואשם בעבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש והתנהגות פרועה במקום ציבורי.
פורסם לראשונה: 08:04, 21.06.21