עובד בחנות 'ניו באלאנס' בקניון שער הצפון הורשע שתקף את מעסיקו, נגח בראשו, בעט בו וגרם לו לחבלות לאחר שחשב שרימה אותו בתנאי העבודה. השבוע גזר עליו בית משפט השלום בקריות 140 שעות לציבור ותשלום פיצוי בגובה 7,000 שקל למעסיקו.
1 צפייה בגלריה
חנות ניו באלאנס בקניון שער הצפון
חנות ניו באלאנס בקניון שער הצפון
חנות ניו באלאנס בקניון שער הצפון
(צילום: נחום סגל)
באוגוסט 2019 עבד הנאשם, תושב האזור, בן 37, בחנות ניו באלאנס בקניון שער הצפון בקרית אתא. באחד הימים תקף את מעסיקו כשנגח בו בראשו, בעט ברגלו והשליך לעברו נעל שלא פגעה בו. כתוצאה מהתקיפה נגרמו למעסיק חבלות בעינו, אוזנו וצווארו.
קראו עוד >>
"מדובר באירוע תקיפה ספונטני שארך 7 שניות בלבד, כפי שרואים בסרטון, והתרחש על רקע תחושה סובייקטיבית של הנאשם כי המעסיק רימה אותו בתנאי העבודה. הנאשם היה שרוי תחת לחץ כלכלי כבד באותה תקופה, והיה שבועות ספורים בלבד לפני חתונה ולידת בנו", אמר בא כוחו.
בשלב הטיעונים לעונש ביקשה רעייתו של הנאשם להקל על עונשו, ותיארה את הקשיים איתם הם מתמודדים בעקבות המקרה, וביקשה שלא להרשיע אותו. "הוא התחרט על כך, והודה בחקירה. בעלי לקח את המקרה הזה קשה, מאז הוא לא מוצא את עצמו, לא יכול להגיש מועמדות למקום ציבורי. נפל לי ההיריון. לא היינו עם פרנסה וגם כרגע בלי, אני לא עובדת ובעלי לא עובד, ויש לנו ילד, ודבר כזה יכול להרוס משפחה. אם זה ישאיר חותם על בעלי, באיזה מקום עבודה יקבלו אותו".
השופט יוסי טורס דחה את הבקשה לביטול ההרשעה. עם זאת, התחשב בעת מתן העונש, וגזר עליו מאסר על תנאי למשך שלושה חודשים, 140 שעות לציבור ותשלום פיצוי בסך 7,000 שקל למעסיק.