לפני כשלושה שבועות הרצל גבאי (65), תושב קרית ביאליק, הגיע לקבל טיפול רפואי במרכז הרפואי זבולון הסמוך לקריון. בתו קרן מספרת: "אבא שלי אדם חולה מאוד כבן 65, נפל ושבר את הצלעות. הוא הגיע בכוחות עצמו על קלנועית חדשה שרכש אל המרכז הרפואי, חנה אותה בחוץ וביקש מהשומרים שישגיחו עליה. אבל כשהוא עלה לקבל טיפול, מיהרו לפנות אותו באמבולנס לבית החולים.
1 צפייה בגלריה
"אני רוצה להחזיר לאבא את העצמאות". קרן ואביה הרצל בבית החולים
"אני רוצה להחזיר לאבא את העצמאות". קרן ואביה הרצל בבית החולים
"אני רוצה להחזיר לאבא את העצמאות". קרן ואביה הרצל בבית החולים
(צילום: פרטי)
"לצערי, הייתי בחו"ל ואבא השאיר שם את הקולנעית. כשחזר בלילה, לאחר ששיחררו אותו מבית החולים, הוא נדהם לגלות שהקלנועית נגנבה".
גבאי, הסובל מהתעלפויות לעיתים קרובות, איבד את הכרתו במקום ונעזר בעובר אורח. "אני לא מצליחה להבין איך אותו גנב מסוגל לעשות דבר כזה. אבא שלי היה המום וכואב, הקלנועית שלו היא ממש הרגליים שלו, הוא לא מסוגל ללכת כרגע. רק בזכותה הוא יכול לקנות לעצמו תרופות, אוכל, לקבל טיפול רפואי ועוד".

קראו גם:

המשפחה הגישה תלונה במשטרת זבולון. הבת קרן: "בהתחלה אמרו לנו שיש שני חשודים בגניבה, אבל אחר כך כשביררנו מה קורה עם התלונה במענה הקולי, הודיעו לנו שהתיק נסגר והאכזבה הייתה גדולה.
"אני פונה לעזרת הציבור אם מישהו ראה קולנועית דומה, או יודע משהו על מי שלקח אותה מהמקום, נשמח לסיוע. אני רוצה להחזיר לאבא שלי את העצמאות שהייתה לו. "אנו פונים אל לבו של המוצא הישר להשיב את האבידה ולהתקשר למספר 054843727, סיון לוגסי".