נסיעה שגרתית במטרונית של תושב הקריות הסתיימה בשבוע שעבר בתלונה במשטרה בגין תקיפה. "נסעתי במטרונית לעבודה, כאשר עלתה פקחית של החברה ודרשה ממני לבדוק את הרב קו, כדי לבדוק אם שילמתי בעבור הנסיעה", סיפר המתלונן למיינט קריות.
2 צפייה בגלריה
מטרונית של חברת סופרבוס
מטרונית של חברת סופרבוס
"הוא התווכח איתי מול כל הנוסעים". מטרונית
(צילום: מיכל ראובן)
"מיד כשהיא ירדה, עלה אחריה פקח ושוב פנה אלי לבקש להראות את הרב קו. אני סירבתי והסברתי לו שהראיתי לפקחית, וזה לא הגיוני שאנו כנוסעים נדרשים להראות את הרב קו מספר פעמים בנסיעה. הוא התווכח איתי מול כל הנוסעים". הנוסע החליט לתעד את הוויכוח עם הפקח בטלפון שלו, הפקח לא אהב זאת. בסרטון נשמע הפקח אומר לנוסעים אחרים: 'יש אנשים משועממים' ו'לרוב מי שעושה כך הוא לא משלם'.
המתלונן: "לא רק שהפקח בייש אותי מול הנוסעים, על אף ששילמתי ונבדקתי. כשהוא חזר לכיווני, הוא תפס לי את הטלפון ומשך אותו ממני. והוא גם נגע בי - זו תקיפה".

קראו עוד:

הנוסע הגיש תלונה למשטרה על 'תקיפה' ואף יידע את נציגת חברת סופרבוס על האירוע: "שלחתי לה את הסרטון, היא אמרה שזה לא תקין, שאסור לו לגעת בי ולא בפלאפון. הבטיחה לטפל בעניין מול הפקח".

2 צפייה בגלריה
הפקח
הפקח
החברה פתחה בבדיקה. תיעוד הפקח במטרונית
(צילום: פרטי)

בשיחה אמרה לו: "נעביר את העניין למנהל הפיקוח והוא יחליט אם להמשיך להעסיק אותו. זה לא נראה טוב, אבל שמתי לב שלא נתת לו לבדוק שוב, וצריך לתת להם על פי החוק של משרד התחבורה, אולי בגלל זה הפקח הגיע לזה. אבל אין לו זכות לגעת בך". הנציגה בדקה את הרב הקו ואישרה כי התושב אכן תיקף את הרב קו.
הנוסע הוסיף: "רואים שכשהפקח תקף אותי הוא היה באמוק. זה אדם שאסור לו לעבוד עם ציבור".
מחברת סופרבוס נמסר: "סופרבוס מגנה בתוקף את התקרית. מרגע קבלת המידע אודות המקרה, החברה פתחה בבדיקה פנימית במחלקות החברה הרלוונטיות ואירוע זה יטופל".