שנה וחצי לאחר שסירבה למכור את רכבה על מנת לסייע לבן זוגה לשלם חוב של 100 אלף שקל לשוק האפור, גם החבר החדש של בת 25 מקרית ביאליק, התברר כלא בדיוק אחד מהצדיקים. הרכב שהצעירה סירבה למכור, יחולט עתה למדינה בשל העובדה שנעשה בו שימוש לסחר בקוקאין ברחבי אילת.
2 צפייה בגלריה
התאבדות אישה צעירה עצובה - תמונת פייסבוק
התאבדות אישה צעירה עצובה - תמונת פייסבוק
(צילום המחשה: shutterstock)
כתב אישום ארוך ומפורט של סחר בקוקאין וסיוע ושיבוש הוגש אמש (ראשון) נגד הצעירה בת ה-25 והחבר החדש שלה, איתו היא חיה מאז שנפרדה מהקודם בעל החובות, וכנגד השותף של השניים הללו לדירה באילת ולהקמת הרשת באילת.
"הנאשמת אמנם נעדרת עבר פלילי, אולם נוכח חלקה בשרשרת הפצת הסם, מעורבותה בעסקאות הסמים, והעובדה כי ניסתה לטשטש את עקבותיה ואת עקבותיהם של החבר והשותף, ומעל הכל, חומר החקירה מלמדים עליה כי היא מעורה בעולם הפצת הסמים", אומרים במשטרה על מי שבתור כיסוי לעיסוקה האמיתי, היא עבדה בחנות אופנה בקניין אייס-מול בעיר.
לאחר שבלשי משטרת אילת קיבלו את המידע אודות השלישייה שסוחרת בקוקאין בעיר, הם קיבלו צו מבית המשפט המאפשר להם להתקין מצלמה נסתרת ברכב הקיה פיקנטו של הצעירה, ששימש את השלושה לסחור בסם ברחבי העיר.
בלשי המשטרה לא היו מקצועיים, והצעירה הבחינה במעקבים החשודים אחרי החבורה, ואף הוקלטה מדברת על כך עם בן זוגה שישיג רכב אחר לסחור ממנו.
"האוטו נשאר אצלי, שיעקבו אחריו, שיעשו מה שהם רוצים... זה בגלל שהם (המשטרה א"ח) מכירים את האוטו שלי. זה האוטו הזה שרוף. כל מקום שתלך הם ידעו איפה אתה. אני לא אתפלא אם שמו איתוראן על האוטו", היא הוקלטה בשיחות מתוך רכבה.

2 צפייה בגלריה
סמים
סמים
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

מהחקירה עוד עולה כי הצעירה לא מכרה את הקוקאין, אבל נתנה את רכבה לצורך הזה, ואף כאמור חשבה על דרכים כיצד להתל במשטרה שלא תפגע בפעילותם. זאת ועוד, לדברי המשטרה וממה שעולה מההקלטות, היא יעצה לחבר שבמקום שהוא יסחרו בעצמו, שיעסיק סוחרי משנה תחתיו שיסחרו בעבורו.
כתב האישום הזה הוא סיפורם של צעירים שחושבים שהנה הם הולכים להיות גדולים בסחר בסמים באילת, העיר שיש בה ביקוש בלתי פוסק לחומרים אלו. מה שהם לא לוקחים בחשבון, שהוותיקים והשולטים בסצנת הסחר, פשוט מלשינים עליהם למשטרה, במקום להתעמת איתם, וכל הצדדים יוצאים מורווחים.
לתחנת אילת יש תפיסת סוחרי סמים, וזה לא משנה אם זה בגודל של סרדינים כמו במקרה הפעם, אבל הם עומדים ביעדים של המשטרה. כך שלמשטרה יש מה להראות בנתוני העבודה, בלי שהפעילות של כרישי הסחר הגדולים בעיר שהמשטרה לא מגיעה אליהם נפגעת.

קראו גם:

נגד השלושה הוגש כתב אישום של סחר בקוקאין ועבירות נוספות של קשירת קשר לביצוע פשע ועוד. בין שאר הדברים, המשטרה גם תבקש את חילוט הרכב של הצעירה על רקע השימוש שנעשה בו לביצוע פשע.