צעירה בת 24 מקרית ביאליק פנתה לבית משפט השלום בקריות בבקשת עזרה לאחר שבן זוגה לשעבר בן ה-27 מסרב לעזוב את הדירה המשותפת בקרית אתא, אותה היא שכרה. "החוזה, הצ'קים והחשבונות של הדירה ששכרתי באתא הם על שמי, אבל אינני יכולה להתקרב לשם", אמרה בפנייתה.
1 צפייה בגלריה
אישה עצובה
אישה עצובה
"אין לי איפה לגור"
(צילום: ShutterStock)
לטענת המתלוננת, בן זוגה לשעבר צבר חובות של יותר מ-100 אלף שקל בשוק האפור. בעקבות סירובה לדרישתו למכור את רכבה על מנת לממן את החוב, השניים נפרדו והיא עזבה את הדירה אותה שכרה בקרית אתא. כעת מסרב החבר לשעבר לפנות את הבית, וחי על חשבון הצ'קים וההתחייבויות שלה על הדירה. עוד טענה הצעירה כי מאז הפרידה היא סופגת הטרדות ואיומים בלתי פוסקים מצידו.
קראו עוד >>
"בן זוגי לשעבר הסתבך בחובות עם אנשים ביותר מ-100 אלף שקל", סיפרה המתלוננת בבית משפט השלום בקריות בפנייתה לקבלת עזרה.
"לאחר שלא הסכמתי למכור את רכבי כפי שדרש, אני לא מפסיקה לקבל ממנו הודעות ושיחות טלפון, ואני ימים ללא שינה. הגשתי תלונה על הטרדה, ומאותו יום אין לי איפה לגור. החוזה, הצ'קים והחשבונות של דירה ששכרתי באתא הם על שמי, אבל אינני יכולה להתקרב לשם משום שהוא נמצא שם. שיחות הטלפון לא מפסיקות, ואני נאלצת לכבות את המכשיר כדי שתהיה לי מנוחה".
לדברי הצעירה, החבר לשעבר איננו מוזכר בחוזה של הדירה, והוא למעשה חי בימים אלה ללא חשבון, אבל - על חשבונה. על אף היותו בעל עבר פלילי שאף מרצה בימים אלה עבודות שירות, דבר שעלול לגרום להפסקתן ולהביא לכליאתו בשל התנהגותו, עולה כי הדבר אינו מרתיע אותו.
פורסם לראשונה: 08:21, 20.09.21