אבישג חליף, הילדה בת ה-11 מקרית אתא שריגשה רבים לאחר שחשפה בריאיון למיינט קריות את החרם שעברה מצד חבריה לכיתה, החלה השנה ללמוד בבית ספר חדש בעיר. "מצבה השתפר ללא היכר", אמרה השבוע בהתרגשות אמה, הילה.
2 צפייה בגלריה
"אין לי מה לעשות בהפסקה, ואני לבד". אבישג חליף
"אין לי מה לעשות בהפסקה, ואני לבד". אבישג חליף
"מרגישה נהדר, ומקווה שכך ימשיך". אבישג חליף
(צילום: אוריאן כהן טבח)
הסיפור של אבישג פורסם לפני כחודש, לאחר שעשרות חברי מועדון האופנועים custom angles, יחד עם רבים מתושבי קרית אתא, הגיעו לחזק את אבישג שחוותה חרם, מבלי לדעת על מה ולמה.
"אני לא יודעת מה הסיבה שעושים עלי חרם, והייתי שמחה לדעת", סיפרה אז אבישג. "כמה שניסיתי לדבר עם אותם ילדים מתעלמים, הם התחמקו מלענות בכל מיני תירוצים. זה קשה לי. אין לי מה לעשות בהפסקה, ואני לבד. זה עושה לי רע, פוגע בי ומשפיל מאוד. הכי פגע בי שכל הכיתה הוזמנה בפסח לאירוע גדול, ורק אותי ואת החברה שלי לא הזמינו, בלי שום סיבה".
2 צפייה בגלריה
אבישג בת ה-11 מקרית אתא עברה חרם
אבישג בת ה-11 מקרית אתא עברה חרם
"ילדי הכיתה עוטפים אותה". אבישג בדרכה לבית הספר החדש, השבוע
(צילום: פרטי)
בעקבות בקשת האם, עברה אבישג השנה ללמוד בבית ספר אחר בקרית אתא, למרות שעלתה לכיתה ו', השנה האחרונה בבית הספר היסודי.
היום (שלישי) שיתפה אותנו אמה ברגעי האושר: "אבישג מאושרת. אנחנו רק כמה ימים לאחר תחילת שנת הלימודים, וכבר מרגישים את השינוי שחל בה. היא הולכת בשמחה לבית הספר, הצוות החינוכי מקבל אותה באהבה, וילדי הכיתה ממש עוטפים אותה.
קראו עוד >>
"בבית הספר היה טקס פתיחת שנה הלימודים, לקבלת ילדי כיתה א', ואבישג הופיעה ורקדה מול כולם, עם חברות מהכיתה. היא מרגישה נהדר, ואני מקווה שכך ימשיך".