פגישה ראשונה בין חיים צורי, ראש העיר (המושעה) היוצא, לבין ראש העיר הנכנס, ציקי אבישר, התקיימה בסוף השבוע שעבר תחת מעטה סודיות.
2 צפייה בגלריה
חיים צורי וציקי אבישר
חיים צורי וציקי אבישר
חיים צורי וציקי אבישר
(צילום: גיל נחושתן, נחום סגל)
מקורב סיפר למיינט קריות: "הפגישה התקיימה בביתו של צורי, ביוזמתו של ציקי. הוא הגיע לשם יחד עם איתי צורף. ציקי מנסה לקיים פגישות רשמיות עם גורמים שונים בעירייה לצורכי חפיפה לקראת כניסתו לתפקיד, ויש לא מעט שחוששים לעשות זאת בגלל צורי. התכנון של ציקי הוא להתייחס באופן טקסי בישיבת מועצת העיר הבאה, ל-35 שנות חברות של צורי במועצת העיר, מתוכן 30 שנות כהונה כראש עיר. צורי קצת התלבט אבל בגלל מטרת הפגישה הוא הסכים לפגוש אותו בבית שלו יחד עם דפנה".

על מה דיברו? תהיה חפיפה?
הגורם: "למיטב הבנתי לא הייתה כלל חפיפה עדיין, רק שיחה על כל מה שהיה במערכת הבחירות וגם דיברו על הרבה דברים כואבים שקרו במהלך הדרך. בינתיים צורי טס יחד עם דפנה לאיטליה למשך כשבוע, וכשהוא יחזור הם אמורים להיפגש, גם בגלל הבקשה של ציקי לעשות חפיפה, צורי אמר שיפגשו כשהוא יחזור, והוא גם מתכוון להגיע למועצת העיר הבאה. אני מבין שצורי לא רצה שעניין הפגישה ייחשף".
ישיבת מועצת העיר הבאה, הראשונה בראשותו של ציקי, תתקיים ביום רביעי 27 במרץ, בה מתוכנן טקס פרידה מחיים צורי. בשיחה עם אבישר הוא אישר: "חשוב לי שבמועצת העיר הבאה יהיה רכיב של פרידה והוקרה לחיים, על 30 שנות כהונתו כראש ראשות, ואמירת תודה. למרות המחלוקות שיש לי עם צורי, אני חושב שבקדנציות שלו הוא קיבל החלטות יפות שהשפיעו על העיר ועיצבו אותה, ואני לא מתכוון לקחת את זה ממנו".

2 צפייה בגלריה
ראש עיריית קרית מוצקין הנבחר, ציקי אבישר
ראש עיריית קרית מוצקין הנבחר, ציקי אבישר
איגרת לעובדים. אבישר
(צילום: נחום סגל)

מאז הבחירות ממשיך אבישר בחפיפה מול מנהלי אגפים שונים, עובדי עירייה, מנהלי בתי ספר, מועדון קשישים ואף מספר ישיבות עם ההנהלה של רשת המתנ"סים, כאשר באחד הבקרים אף הצטרף בשעה חמש בבוקר לעובדי אגף שפ"ע בעבודתם.

קראו עוד:

אחד מעובדי העירייה סיפר: "יש מתיחות רבה בקרב העובדים, רבים מהם שתמכו בצורי לאורך השנים, חוששים כי בעקבות החלפת השלטון הם יאבדו את מקום עבודתם. זה לא מקום פשוט להיות בו כעובד עירייה, בימים האלו. ממה שאני רואה אנשים מתחילים להבין את המצב, צורי כבר עזב וטס, ויש תחושה שגם הוא מתחיל לעכל".
השבוע אבישר שלח איגרת לעובדים: "אני לא במדיניות של עריפת ראשים, וחוץ מתפקידי אמון שיוחלפו, אני משאיר את העניינים הפוליטיים בצד, פניי קדימה".