קניון עופר הקריון, מקבוצת קניוני עופר, יערוך החל מהשבוע האחרון של יולי "קיץ של פסטיבלים", שיתקיים מדי יום בימים א'-ה', לקהל הרחב, ללא תשלום.
5 צפייה בגלריה
תחפושות ילדים
תחפושות ילדים
תחפושות ילדים
(צילום: canva)

הפעילויות והאירועים בקריון


"פסטיבל גארפילד" - בין התאריכים 28.7-1.8.2024.

5 צפייה בגלריה
קיץ של פסטיבלים בקריון
קיץ של פסטיבלים בקריון
פעילות יצירה לכל המשפחה בקריון
(צילום" יח"צ)

במסגרת הפסטיבל יוקם מתחם מעוצב בהשראתו של כוכב הילדים החתול "גארפילד", שיכלול פעילות יצירה מתחלפות לילדים ולכל המשפחה, בין היתר: יצירת משחק זיכרון– עיצוב והכנת משחק זכרון עם גארפילד, יצירת תכשיטים - עיצוב שרשרת וצמיד עם הכיתוב של גארפילד, פינת צילום - עם בובה ענקית של החתול גארפילד, פינת איפור - למראה חתולים וחתולות ועוד.

כמו כן ייערך "פסטיבל רחוב STREET", בין התאריכים 4-8.8.2024 יוקם מתחם מעוצב בהשארת מסיבת רחוב צבעונית ומלאת תכנים. המתחם יכלול בין היתר: קיר ענק לצביעה חופשית FREE STYLE, עמדות איפור, סדנת להטוטי רחוב מקצועית בליווי יצירת כלי ג'אגלינג, סדנאות שונות ומגוונות דוגמת: סדנת עיצוב עצמי של כובעים, סדנת עיצוב תיקים, סדנת בנדנות ועוד.

5 צפייה בגלריה
קיץ של פסטיבלים בקריון
קיץ של פסטיבלים בקריון
סדנת להטוטני רחוב בקריון
(צילום" יח"צ)

בין התאריכים 11-15.8.2024 יתקיים "פסטיבל ארץ הפלאות" – הפסטיבל ייערך במתחם שיעוצב בהשראת עולמה המופלא של "אליסה מארץ הפלאות".

5 צפייה בגלריה
עליסה בארץ הפלאות
עליסה בארץ הפלאות
פסטיבל עליסה בארץ הפלאות בחודש אוגוסט בקריון
(צילום: canva)

המתחם יכלול פינות יצירה לעיצוב אקססוריז, סדנת אוריגמי - באמצעות קיפול הנייר ייצרו דמויות מארץ הפלאות, סדנה להכנת בובות ארנב במילוי עדשי שוקולד, עיצוב קשתות עם פטריות ופרחים, עיצוב שרשראות וצמידים ותליוני מפתח וחרוזים, הכנת עששיות, עיצוב כובעים של הכובען המפורסם, עיצוב בקבוקי שיקויים במילוי סיפורים צבעוניים ועוד.

קראו עוד:

"פסטיבל חגיגה בג'ונגל" יתקיים בין התאריכים 18-22.8.2024. הפסטיבל יכלול סדנת בלונים אינטרקטיבית צבעונית במסגרתה ילמדו הילדים טכניקות שונות לעיצוב חיות מבלונים. כמו כן, ייערכו קישוטי בלון בעזרת מדבקות וטושים, סדנה להכנת ראש דשא, סדנא להכנת שרשראות של חיות עם דמויות, סדנה לעיצוב תופים אפריקאיים, הכנת בובת נחש אנקונדה, עיצוב עציץ ממתקי חיות ועוד.

5 צפייה בגלריה
קיץ של פסטיבלים בקריון
קיץ של פסטיבלים בקריון
סדנת בלונים אינטרקטיבית בקריון
(צילום" יח"צ)

לרגל סיום חופשת הקיץ יערך "פסטיבל דדי החתול", שיתקיים בין התאריכים 25-29.8.2024. מדובר בפסטיבל לאיכות הסביבה בשיתוף החתול הכי מדליק "דדי החתול". במסגרת הפסטיבל יוקם מתחם ענק עם פינות יצירה מתחלפת בנושא מיחזור ואיכות הסביבה: הכנת משאיות מחזור עם מתקן עטים ועפרונות, הכנת משחק זיכרון בנושאי מחזור הפח הכתום, הכנת פלייסמנטים רב פעמיים, עמדות צילום עם החתול הכוכב דדי ועוד.
כל הפעילויות הן ללא עלות והכניסה חופשית – ייערכו בשדרה הצפונית של הקניון.
פורסם לראשונה: 10:00, 22.07.24