חמשת חברי סיעת 'הילה שלם והתושבים' הגישו לראש העיר, יעקב פרץ, הצעה להעניק הנחה משמעותית לתושבי העיר בכניסה לקאנטרי קרית אתא, הנמצא בבעלות העירייה ומופעל על ידי חברת בת של ההסתדרות. זאת, לאחר שבבדיקה שערכו עולה כי בקריות השכנות מחיר הכניסה הוא מחצית מהעלות שנגבית בקרית אתא.
3 צפייה בגלריה
בריכה
בריכה
בריכה
(צילום איוסטרציה: canva)
בהצעה נכתב: "לאור היעדר קיומה של בריכה עירונית במחירים מסובסדים לתושבי העיר, יש צורך להקל על התושבים ולאפשר להם גישה לבריכה במחירים סבירים.
"בבדיקה שנעשתה בקריות השכנות לנו, נמצא כי מחירי הכניסה לתושבי העיר שם עומדים על כחצי מהעלות לכניסה בקרית אתא. מצב זה יוצר פער בלתי הוגן בין תושבי קרית אתא לתושבי הקריות השכנות, ודורש פעולה מיידית לתיקון המצב".
מבדיקה שערכו חברי הסיעה עולה כי בקאנטרי ספורטלי בקרית מוצקין מבוגר תושב העיר ישלם 35 שקל בעוד ילד ישלם 25 שקל. מחיר כניסה בודדת לקאנטרי בקרית אתא עומד על 70 שקל, מחיר אחיד למבוגר ולילדים. גם ביתר מרכזי הפנאי והנופש בקריות, כך על פי בדיקה שערכו חברי הסיעה, המחירים זולים משמעותית לעומת המחיר בקרית אתא.

3 צפייה בגלריה
ביקורת גם כלפי המנויים. קאנטרי קרית אתא
ביקורת גם כלפי המנויים. קאנטרי קרית אתא
קאנטרי קרית אתא
( צילום: פרטי)

חברי הסיעה מציעים כי תינתן הנחה משמעותית של 50 אחוז לתושבי העיר בכניסה לקאנטרי בהצגת תעודת תושב בעת רכישת הכרטיס. כן מציעים שמשפחה שאחד מבניה משרת במילואים פעיל, תוכל להיכנס פעם בשבוע בחינם למקום.
לדברי חברי הסיעה, קבלת הצעתם תשיג מספר מטרות: הנגשת שירותי הפנאי: לאפשר לתושבי העיר, ובמיוחד למשפחות ולתושבים בעלי הכנסה נמוכה, גישה לשירותי הפנאי שמציע הקאנטרי.

3 צפייה בגלריה
הילה רובין שלם
הילה רובין שלם
תיקון אי השוויון. הילה רובין שלם
(צילום: נחום סגל)

קראו עוד:

חיזוק הקהילה: לעודד את תושבי קרית אתא לנצל את המתקנים והשירותים שמציע הקאנטרי, ובכך לתרום לחיזוק הקשרים הקהילתיים ולשיפור איכות החיים.
עידוד הבריאות והכושר: קידום אורח חיים בריא ופעיל בקרב תושבי העיר באמצעות שימוש במתקני הכושר והבריכות שבקאנטרי.
תיקון אי השוויון: להבטיח שתושבי קרית אתא ייהנו מהטבות דומות לאלו של תושבי הקריות השכנות, ולמנוע פערים כלכליים בלתי הוגנים.
מעיריית קרית אתא נמסר: "הקאנטרי מופעל על ידי זכיין פרטי".