תושב נהריה פנה לאחרונה לבית משפט השלום בקריות בבקשה להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת נגד תושבת נתניה, בטענה שהיא מטרידה אותו מאז שהסתיים הקשר ביניהם. בין השאר מאשים הגבר את האישה בכך שגרמה להרס הנישואים שלו.
1 צפייה בגלריה
דייט
דייט
האישה מנסה בכל דרך להשחיר את שמו ולהטריד אותו
(צילום: Shutterstock)
בבקשה, שהוגשה באמצעות עו"ד דוד רוזן, כתב המתלונן כי בינו לבין המשיבה התקיימה היכרות קצרה, ללא מחויבות רגשית או מעורבות עתידית, "סטוץ", להגדרתו. "היה ברור לצדדים שאין ציפייה ושלא יהיו יחסים נוספים.
"אך מסתבר שהמשיבה לא חשבה כך ועשתה, ועדיין עושה, כל שביכולתה לאמלל את המבקש עד כדי פירוק נישואיו. המשיבה מנסה בכל דרך להשחיר את שמו של המבקש ולהטריד אותו, גם באמצעות פרסום בפייסבוק".
המתלונן צירף לבקשה שלו פוסט שהעלתה אשתו, שרבות מחברותיה הגיבו אליו ופרגנו לה. בין המגיבות גם המשיבה, שכתבה "נראית פגז, באמת לא מובן איך בעלך בוגד בך כך הרבה שנים". לפוסט אחר הגיבה: "כמה תשומת לב זקוקה אישה נבגדת, חבל עליך".
קראו עוד >>
בבקשה התבקש בית המשפט להוציא צו שיאסור על המשיבה להטריד את המבקש ואת משפחתו, בכל דרך ובכל האמצעים, לרבות הודעות ווטסאפ, טלפונית, פייסבוק וכו'. לאסור עליה להכפיש את שמו בכל מדיה אפשרית וכן לאסור על המשיבה לפגוע בפרטיות המבקש ומשפחתו.
הדיון בבקשה יתקיים בשבוע הבא.
פורסם לראשונה: 10:05, 30.09.22