תושב קרית ים (34) מואשם שניסה לשדוד 50 שקל מחנות נוחות בתחנת הדלק סונול בקרית ים. הוא איים על קופאית בסכין יפנית שאם לא תיתן לו את הכסף, יפגע בה.
1 צפייה בגלריה
תחנת סונול בקרית ים
תחנת סונול בקרית ים
תחנת הדלק סונול בקרית ים
(צילום: מיכל ראובן)
על פי כתב האישום שהוגש השבוע לבית המשפט המחוז בחיפה, לפני שבועיים בשעה עשר בלילה הגיע הנאשם לחנות הנוחות 'סו גוד'. בתחנת דלק סונול בשדרות ירושלים בקרית ים. הוא ניגש למקרר לקח בקבוק בירה קרלסברג והמתין סמוך לקופה עד אשר לקוח אחר, שהיה באותה עת בחנות, שילם על מוצריו ועזב את המקום.
קראו עוד >>
מיד לאחר מכן ניגש הנאשם אל הקופאית וביקש ממנה וודקה 'אבסולוט' וחבילת סיגריות 'קאמל'. הקופאית סיפקה לו את המוצרים והוא הכניס אותם לשקית ואת בקבוק הבירה אחז בידו. בתוך כך אמר לה שהוא רוצה להיות כנה איתה, הוציא מכיסו סכין יפנית, הפנה אותה לעברה ודרש ממנה באיומים 50 שקל. זאת, בעוד שהוא אומר לה שאם תיתן לו את הכסף, הוא לא יפגע בה כי היא אישה.
הקופאית לחצה על לחצן המצוקה ושאלה אותו למה הוא מחזיק את הסכין ומה הוא רוצה לעשות לה. הנאשם השיב לה כי הוא פסיכופט ודרש ממנה לתת לו את הכסף מאחר שמישהו ממתין לו בחוץ. אלא שבאותו רגע נכנס לחנות לקוח אחר, והנאשם לקח את המוצרים שהיו בידיו ועזב את המקום. בגין מעשים אלה הוא מואשם בעבירה של שוד בנסיבות מחמירות.
הנאשם מכחיש את ביצוע העבירה וטען כי באותו יום יצא מביתו בין השעות 22:30 ל-23:00, בעוד שאמו טענה כי יצא כשעתיים קודם לכן.
בד בבד הגישה פרקליטות מחוז חיפה גם בקשה למעצרו עד לתום ההליכים נגדו. לטענתם, ברשותם סרטון של מצלמת האבטחה הכולל את האירוע בשלמותו והנאשם זוהה על ידי הקופאית ושוטר נוסף שמכיר אותו. כמו כן, נטען כי לנאשם יש 6 הרשעות קודמות, בהן הרשעה בעבירות של שוד וניסיון תקיפה לשם גניבה.