שוטר מתחנת נהריה הגיש השבוע לבית משפט השלום בקריות בקשה להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת נגד תושב הקריות, בטענה שהוא מטריד אותו על רקע טענתו כי הוא נמצא בקשר אינטימי עם האקסית שלו. יצוין, כי זו הפעם השנייה שהשוטר פונה לבית המשפט, כאשר בשנה שעברה כבר הוצא נגד המשיב.
2 צפייה בגלריה
שוטר
שוטר
הטרדות ואיומים
(צילום: shutterstock)
בבקשתו מציין השוטר, בן 52: "מזה כמה שנים אני מתלונן על הטרדות ואיומים נגד המשיב. היה לי צו מניעת הטרדה שהסתיים לפני חצי שנה. מתנהל בינינו משפט אזרחי ובחודשים האחרונים שוב חזרו הטרדות ואיומים".
לדברי המתלונן, "המשיב מהווה סכנה אפשרית ממשית לי ולמשפחתי והוא יצר קשר עם אחי. הוא אדם מסוכן".
השוטר צירף לבקשה את פרוטוקול הדיון הקודם שנערך בבקשה דומה למניעת הטרדה מאיימת, בה התייחס השוטר לטענה כי הוא יוצא עם האקסית של המשיב: "אני לא יוצא ולא יצאתי עם גרושתו. הכרתי את גרושתו בחדר כושר ואנחנו רק ידידים. ברגע שקיבלתי את האיומים "אני אהרוג אותך, אני אבוא אלייך הביתה", גם בהודעות, פניתי למשטרה ודיווחתי. כשהוא הגיע לארץ הוא קיבל הרחקה מהמשטרה, לא זוכר לכמה זמן. קיבל אזהרות. הגשתי לבית המשפט בקשה להרחקה כי המשיכו האיומים. היו מאות טלפונים והודעות".

קראו עוד:

איפה המשטרה?
השוטר הגיש באותו דיון הקלטות של שיחות בהן נשמע המשיב מאיים עליו בצורה קשה. עוד טען, כי לאור המצב ניתק כל קשר עם אותה אישה. לדבריו, יצא לו להיתקל באותה אישה בקריון או במקומות אחרים ואז הכיר גם את בנו של המשיב. "שנינו גרושים. שנה שלמה אני לא יוצר איתה קשר וביקשתי ממנה גם. בגלל הסכנה ששנינו נמצאים, גם היא וגם אני, והמשטרה לא עושה כלום, הוא פנה למח"ש מספיק פעמים. אני פניתי לבית המשפט כי המשטרה לא פועלת להגנתי".

2 צפייה בגלריה
בית משפט השלום בקריות
בית משפט השלום בקריות
בית משפט השלום בקריות
(צילום: פרטי)

המשיב טען בדיון כי השוטר הוא המאהב של אשתו, עמה הוא נשוי בנישואים אזרחיים ולא התגרש ממנה. "לשאלת בית המשפט, נניח שאשתי מכניסה את המבקש הביתה ברשותה, הוא בר רשות שלה, אני עונה שהוא משפיל אותי כשהוא חי אצלי בבית. אשתי אמרה לי שהיא אינה מכירה את המבקש כלל. שניהם משקרים. פניתי אליו מספר פעמים. בחיים לא איימתי עליו. כל ההקלטה אני מתלונן רק על הבן. הוא מסית את הבן שלי". לדבריו, מזה חצי שנה הוא לא יצר כל קשר עם המתלונן.
השופט שלמה מיכאל ארדמן קבע בהחלטתו לפני השנה: "בנסיבות אלה יש הצדקה אכן ליתן צו למניעת הטרדה מאיימת כמבוקש". מאז הוצאת הצו הגיש המשיב תביעה אזרחית בבקשה לבטל את הצו והדיונים נמשכים.