"כבר חצי שנה שיש ירידה משמעותית בהכנסות של העסק", מספר למיינט קריות דורון ברלצקי (39), נשוי ואב לשניים מקרית ביאליק, בעל עסק עצמאי בתחום ייבוא רכבים ונדל"ן. "יש לי משפחה לגדל ולא מעט חובות והתחייבויות כספיות לעמוד בהם, ולכן חשבתי על אופציה שאני יכול להעניק לתושבים ולהתפרנס ממנו בכבוד. התחלתי להציע שטיפת רכב עד הבית או במקום העבודה, אבל מהר מאוד הבנתי שזו לא עבודה שמתאימה לאדם אחד".
2 צפייה בגלריה
שטיפה ידנית. דורון (מימין) ואסי
שטיפה ידנית. דורון (מימין) ואסי
שטיפה ידנית. דורון (מימין) ואסי
(צילום: פרטי)
גם אסי זרקון (45), נשוי ואב לשלושה, חיפש מקור פרנסה חדש לאחר שאיבד לאחרונה את מקום עבודתו כשכיר. זרקון: "הייתי מנהל של סוכני שטח של חברת דובקס. אחרי כמה שנים דברים לא הסתדרו וסיימתי את העבודה שם. בחודשים האחרונים חיפשתי עבודה חדשה והכרתי את דורון כאחד האבות בגן, והוא התחיל לגלגל את הרעיון של שטיפת הרכבים עד הבית, שאל אותי אם אני בעניין ויצאנו לדרך".
השניים פירסמו הודעה ברשתות החברתיות: "שטיפת רכב עד הבית או העבודה. במבצע השקה לזמן מוגבל במחיר מטורף של 99 שקל בלבד לרכב פרטי או 119 שקל לג'יפ".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
שטיפה ידנית. דורון (מימין) ואסי
שטיפה ידנית. דורון (מימין) ואסי
"מהר מאוד הבנתי שזו לא עבודה שמתאימה לאדם אחד"
(צילום: פרטי)

בתוך זמן קצר החלו לקבל השניים פניות. ברלצקי: "אנשים מוכנים לשלם מעט יותר ולקבל שירות טוב ואיכותי, שגם חוסך להם את זמן הנסיעה למכון השטיפה, וגם את ההמתנה לשטיפת הרכב. התחלנו כבר לקבל כעשר פניות ביום. ניקיון של כל רכב זה כחצי שעה ועד חמישים דקות לכל היותר. אנחנו עושים הכל ידנית ועם חומרים טובים שלא מזיקים לרכב. מגיעים אלינו כל מיני מקרים משונים, למשל מכונית שלא ניקו אותה 7 שנים", אמר בחיוך.
ההודעה גררה תגובות שונות, רבים פרגנו, אחרים טענו כי מדובר במחיר יקר ביחס למכוני השטיפה. זרקון: "אני חושב שמדובר במחיר טוב ביחס לזמן שנחסך ולהשקעה שלנו".
פורסם לראשונה: 20:29, 26.07.23