כתב אישום הוגש נגד שלושה צעירים מהקריות, בשנות ה-20 לחייהם, לאחר שאחד מהם תקף עובד ב'קפה ליאור' בצומת קרית אתא משום שלא פרט לו שטר של 200 שקל. בהמשך, יחד עם שני הנאשמים הנוספים, גרמו נזק לבית העסק בשווי של כ-10,000 שקל.
1 צפייה בגלריה
קפה ליאור, צומת קרית אתא
קפה ליאור, צומת קרית אתא
נזק למקום. קפה ליאור, צומת קרית אתא
(צילום: גיל נחושתן)
על פי כתב האישום שהוגש השבוע בבית משפט השלום בקריות, לפני כשנה הגיע אחד הנאשמים, תושב קרית ביאליק, בן 23, לבית העסק 'קפה ליאור' בצומת קרית אתא וביקש מהעובד במקום לפרוט לו שטר של 200 שקל. העובד השיב לו כי אין באפשרותו לפרוט לו את הכסף, והנאשם החל לגדף אותו ודרש ממנו לפתוח את הקופה, עד שלבסוף עזב את המקום.
קראו עוד >>
מספר דקות לאחר מכן הוא שב לעסק וביקש לקנות ארבע פחיות של משקה אנרגיה, והשליך את השטר של 200 שקל לעבר הדלפק, אולם העובד סירב למכור לו, וטען שאין לו כסף לפרוט עבורו. הנאשם התקרב לדלפק והעובד דחף אותו. הנאשם החל לתקוף את העובד, אחז בצווארו והצמיד אותו אל הקיר, והחל מכה בידיו בפניו של העובד. כתוצאה מהתקיפה נגרמו לעובד חתכים מדממים במצחו, בכף ידו הימנית וברגלו.
במקביל לאירוע נכנסו לבית העסק שני הנאשמים הנוספים, תושבי קרית חיים, בני 23 ו-22, ושני אנשים נוספים שזהותם לא ידועה. יחד עם הצעיר מקרית ביאליק הם החלו לגרום נזק לרכוש בבית העסק והשליכו מוצרים מהמדפים, בהם בקבוקי שתייה חריפה, חטיפים, ממתקים, שתייה ועוד. במעשים אלו גרמו הנאשמים לבית העסק נזק בשווי 9,340 שקל.
בגין מעשים אלו מואשמים שלושת הצעירים בעבירה של היזק לרכוש במזיד. הצעיר מביאליק מואשם בנוסף בתקיפה הגורמת חבלה של ממש.