תושב קרית אתא עוכב לחקירה במשטרה לאחר שהעירייה הגישה נגדו תלונה על הטרדה טלפונית.
1 צפייה בגלריה
הטרדה טלפונית
הטרדה טלפונית
הטרדה טלפונית
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
לדברי התושב, בשבוע שעבר הוא פנה מספר רב של פעמים למוקד 109 על מנת להתלונן על עבירות חנייה בשכונת גבעת רם, ואף שלח תמונות של העבירות המדוברות במשך מספר ימים. כשביקש לדעת מדוע לא מבוצעת אכיפה, הוא הופנה למשטרה.
קראו עוד >>
לדבריו, הועבר מאחד לשני, עד שהתבקש לשוחח עם מנכ"ל העירייה. אולם לדבריו, הוא התקשר מספר פעמים ללשכת המנכ"ל, וברוב המקרים לא ענו כלל או ענו ומיד ניתקו, כך שלא הצליח לשוחח עם אף אחד.
באותו יום בשעות הערב הגיעו, לדבריו, שני שוטרים לביתו ועיכבו אותו לחקירה בגין הטרדה. בחקירה הסביר שלא יכול להיות שהטריד, מאחר שהתקשר לטלפון של העירייה ולא לטלפון פרטי, ויתרה מכך - אף אחד לא השיב לשיחות כדי להיות מוטרד.
למחרת שוב ניסה להתקשר לעירייה, אולם לא קיבל מענה, ולאחר מכן פנה למשטרה על מנת להגיש תלונה על תלונת שווא, ושוב עוכב לחקירה. בסיומה הוא שוחרר בתנאים, במסגרתם מכשיר הטלפון הנייד שלו נלקח, והוא נדרש שלא ליצור קשר עם המוקד העירוני למשך 30 יום.
על החלטה זו ערער בבית משפט השלום בקריות. בדיון שנערך השבוע בערעור שהגיש על תנאי שיחרורו, שטח את טענותיו וביקש להשיב לו את הטלפון הנייד שמשמש אותו לעבודה.
"האם מישהו הרים את הטלפון ושאל למה הבן אדם מתקשר כל כך הרבה פעמים ולמי הוא רוצה להציק?", אמר, "אדם שרואה את הטלפון במשרד לא מפסיק לצלצל ובוחר לא לענות ולו פעם אחת, הוא לא יכול אחר כך לבוא בידיים נקיות למשטרה ולטעון שמטרידים אותו כי לא ענה לטלפון".
השופטת סימי פלג קימלוב שינתה חלק מהתנאים לשחרורו של התושב, וקיצרה את משך הזמן שנאסר עליו ליצור קשר עם המוקד למשך 15 יום, וביטלה את ההפקדה עצמית של 500 שקל שהוטלו עליו.
כמו כן הסכימו הצדדיים על השבת הטלפון לתושב.
פורסם לראשונה: 08:08, 23.08.21