תושב הקריות שרכש 4 כרטיסי טיסה מחברת אל על לתאילנד הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות תביעה נגד החברה בטענה כי הטיסה עברה במסלול ארוך מהמובטח, דבר שהאריך את זמן הטיסה ב־4 שעות יותר.
1 צפייה בגלריה
מטוס של אל על
מטוס של אל על
מטוס של אל על
( צילום: shutterstock)
"ההחלטה לבחור בטיסות הנתבעת נבעה מפרסומת של הנתבעת הטוענת להיות בעלת זמני הטיסה הקצרים ביותר ליעד זה, מה שמשמעותו שימוש בזמן חופשתנו הקצרה באופן יעיל והימנעות מעייפות מיותרת", כתב התובע בתביעה והוסיף: "לרוע המזל, כשהיינו בשער העלייה למטוס, התקבלה הודעה מפתיעה מהנתבעת על שינוי נתיב הטיסה, דבר שיגרום להארכת זמן הטיסה בארבע שעות.
נוסף על כך, התרחש עיכוב של שעתיים ביציאת הטיסה. התוצאה הייתה שהגענו ליעד כשש שעות מאוחר מהמתוכנן. האיחור הזה גרם לנו להחמיץ את היום הראשון של החופשה ועליו הוצאה בסכום של 790 דולר".

קראו עוד:

התובע ציין, כי בעת רכישת הכרטיסים, הוא יכול היה לרכוש כרטיסים זולים בכ-240 דולר, דרך חברת "אימירייטס", אבל הוא בחר באופציה של טיסה הזו בשל זמני ההגעה הקצרים יותר.
"בחרנו לשלם סה"כ 960 דולר יותר עבור ארבעה כרטיסים על בסיס הנחה זו שהתבררה כשגויה. אני טוען כי הנתבעת הפרה את החוזה ו\או את תנאי ההסכם שנכרת ברכישת כרטיסי הטיסה בשל הודעה הפתאומית על השינוי ללא כל הסבר והאיחור הנלווה".
התובע טוען כי שלוש פניות מנומסות לנתבעת בדרישה לפיצוי לא נענו והוא החליט להגיש את התביעה. "החוויה הלקויה והאיחור גרמו לנו עוגמת נפש רבה, במיוחד מאחר שהחמצנו יום שלם מחופשתנו הקצרה", ציין בתביעה וביקש שבית המשפט יחייב את חברת אל על בפיצוי בסך כולל של 13.360 אלף שקל.
טרם הוגש כתב הגנה.
פורסם לראשונה: 07:57, 20.03.24