תושב קרית ביאליק בן 22 פרץ לבית ספר "יעדים" בכפר ביאליק, השחית מכונה אוטומטית וגנב סנדוויץ' וחטיפים בשווי של 300 שקל. הוא נתפס לאחר ששכח את הטלפון הנייד שלו במקום. אמש (רביעי) הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים נגדו.
2 צפייה בגלריה
הנזק שגרם החשוד
הנזק שגרם החשוד
הנזק שגרם הנאשם. תיכון יעדים
(צילום: דוברות המשטרה)
לפני כשבועיים הגיע הנאשם שככל הנראה היה רעב, לבית הספר. הוא טיפס על החומה ההיקפית, ניפץ חלון זכוכית בדלת האחורית של בית הספר ונכנס.
לאחר מכן לקח מטף לכיבוי אש שהיה בבית הספר וניפץ בעזרתו את זכוכית המכונה לממכר מזון. הוא גנב מהמכונה כריך ואכל אותו וכן לקח חטיפים בשווי של 300 שקל אשר את חלקם לקח וחלקם פיזר בבית הספר. לאחר מכן, ניסה לפתוח כיתות שהיו נעולות, לקח מטאטא ושבר באמצעותו את דלת הכניסה לבית הספר ונמלט מהמקום. בסך הכל גרם הנאשם לנזק בשווי של 1,400 שקל.

2 צפייה בגלריה
הנזק שגרם החשוד
הנזק שגרם החשוד
הנאשם שכח את הטלפון בזירת האירוע
(צילום: דוברות המשטרה)

בית הספר הגיש תלונה במשטרה שפתחה בחקירת הארוע. שוטרי תחנת זבולון שהגיעו למקום בשת״פ חוקרי הזירה הטכנולוגית אספו ממצאים ובהם גם הטלפון ששכח החשוד בזירת האירוע.
בתוך כך, השוטרים התחקו אחר עקבותיו של החשוד ועצרו אותו. מעצרו הוארך מעת לעת ואמש כאמור, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים בגין עבירות של גניבה, פריצה והיזק לרכוש במזיד.

קראו עוד >>

בחקירתו הכחיש הנאשם את המיוחס לו וטען כי במועד ביצוע העבירה הוא ישן בביתו. עוד טען שמעולם לא היה בבית ספר יעדים וטען שאינו מזהה עצמו בצילום במצלמות אבטחה.